Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
X

Soru:
03.01.2013
Hormon ve smear testi

Sayın hocalarım,
Tekrar gebe kalmak istiyorum. Size hormon testimin ve smear testimin sonuçlarını yazıyorum. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.

Hormon Testi Sonucu: FSH: 8.33 m I U / ml
Foliküler :2 -10
Midsiklus pik :8,5 -30
Luteal :2 -13
Menapoz :20 -140
Hamile :< 0.3

Smear Sonucu:
YORUM: MALİGNİTE VE ATİPİ YOKTUR.
EK NOT VE DÜŞÜNCELER: SİTOMORFOLOJİK BULGULAR "KRONİK SERVİSİT" İLE UYUMLUDUR.

Bu Soruya Doktor Cevabı Gönder
Bu Soruya Verilen Cevaplar ve Yorumlar
Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.
Doktorlarımıza sorularınızı iletin...
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.
iv>