"Tek gözümü 5 yaşında kaybettim ve protez kullanıyorum, işim gereği (biraz da zorla) bilgisayar başında, ambar görevlisi olarak çalışıyorum günde 9 saat kadar fakat yarım saatten fazla bilgisayar başında kalırsam baş ağrısı, aşırı çapaklanma, sağlam gözümde kanlanma ve göz içinde kızarıklık oluyor, bu durumdan kurtulmak için hastaneden bilgisayar başında çalışamaz raporu alabilir miyim?..."

1 Cevap

0 Yorum