"Hocam, ben 5 aylık hamileyim, ayrıca hipoglesi rahatsızlığım var, doktorum 1 Aralık'ta gebelik şekeri kontrolü için şeker yüklemesi yapacak, benim sorum, hipoglemi rahatsızlığım bilindiği halde böyle bir şeker yüklemesine gerek var mıdır, yapılması ne kadar doğru olur? Teşekkür ederim...."

1 Cevap

0 Yorum