"26 aylık ikiz kızlarım var. Evimiz kalabalık. 6-7 kişiyiz (eşim, büyük kızım, ikizler, annnem ve anneannem).
Anneannem (alzheimer hastası ve dönüşümlü olarak bakıyoruz. 2-3 ayda bir bizde kalıyor). Evimiz 5+2 odalı. Ama yardımcı bir bayan için yerimiz ve de bütçemiz yok. Annemin de tiroidleri ile ilgili rahatsızlığı var ve çok sinirli. Evimizden bütün gün bağırışma, kavga vs. eksik olmuyor. Yorgunluk da eklenince benim de toleransım düşüyor. O yüzden ben de, istemesem de ikizlerime, kızıma, anneme hatta eşime bağırıp kızabiliyorum ya da yüksek sesle konuşuyoruz. İkizlerin etkilendiğini biliyorum. Gerçi eşimde, büyük kızımda da tırnak yeme alışkanlığı var. İkizler de çoğu zaman tırnak yiyor. Gerçi biri hala meme emiyor. Kesmeye çalışıyorum. Bu yüzden stres altında olabilir. Çok önemli bir durum mudur? Göz ardı edilebilir mi?Neler yapmam gerekli? Neler önerebilirsiniz?..."

1 Cevap

0 Yorum