Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"27 yıl önce eklem romatizması geçirdim. Romatizma, kalp mitral kapakçıklarına da yerleşmişti. Sonuç olarak, minimal kapak hasarıyla romatizmayı atlattım. Penadur iğneyi de 15 yaşında bıraktım. Sorum şu, kardiyolog doktoru bana bu iğneyi 40 yaşına kadar vurdurmamı istedi, başka doktor gerek yok dedi. Ne yapmalıyım?
Kalça mr sonucunda her iki sakroiliak eklem aralıklarında daralma, eklem yüzeylerinde düzensizlik, subkondral skleroz (bilateral kronik sakroilit) çıktı. Bu ne demektir? Ben hala romatizma hastası mıyım? Ömür boyu bunu yaşayacak mıyım? Eklemlerimi romatizmadan nasıl koruyacağım, spor yapmamın bir zarar olur mu, eliptik bisiklet kullanabilir miyim? O bölgede geçmeyen bir ağrı var, son zamanlarda arada ses de gelmeye başladı. Doktor, fizik tedavi önerdi. Soğuk uygulama yapılmalı dedi. Kafam çok karıştı. Soğuklarda benim ağrılarım artar. Bu romatizmanın kalbime etkisi ne olur? Teşekkürler...."
"Yaptırdığım kan tahlili sonucunda Bilirubin değerimin normal seviyenin iki kat üzerinde olduğu gözlemlendi. Bilirubin değeri hangi durumlarda yüksek seyreder ? Mevcut Bilirubin sonucum ile hangi hastalıklardan bahsedilebilir ? ..."
"merhaba öncelikle teşekkür ederim yaklaşık 1.5 aydır sol serçe ve yüzük parmağımda uyuşma lar oluyor bazen şiddetli bazen hafif fakat herhangi bir nesneyi tutnaya çalıştığımda bir güçsüzlük hissediyorum bu uyuşma serçe parmakta daha fazla oluyor bunun cittiyetini ve sebebini örene bilirmiyim ilginize teşekkür ederim..."
"MERHABA BEN 26 YAŞINDA 1 ÇOCUK ANNESİYİM YAKLAŞIK 4.5 YIL ÖNCE KORUNMA YÖNTEMİ OLARAK RİA TAKTIRMAYA KARAR VERDİM İLGİLENEN DOKTOR HN RAHİM AÇIKLIĞIMIN DAR OLDUĞUNDAN DOLAYIHER HANGİ BİR SORUNLA KARŞILAŞMIYCAMI SÖLEMİŞTİ YANİ RİA VARKEN KESİNLİKLE ŞÜPHEYE DÜŞMÜYCEMİ FAKAT BEN YAKLAŞIK 1.5 AYDIR REGLE OLAMIYORUM VE KORKUYORUM 4.5 YILDIR İLK DEFA BÖYLE BİŞEYLE KARŞILKAŞIYORUM SORMAK İSTEDİĞİM 4.5 YIL SONRA HALA RİA VARKEN HAMİLE KALA BİLİRMİYİM İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILAR..."
10 yılı geçkin bir süredir bel ağrısı sorunu yaşamaktayım, fakat 2 yıl önce hamileliğimin son aylarında farklılaştı, ani olarak belim tutuldu. Hareket etmem, ayağımı oynatmam yürümem daha doğrusu pozisyonumu değiştirmem imkansızdı, öylece kalakaldım. Bu 1-2 haftada geçti, işte o günden bu zamana kadar ne zaman azıcık zorlansam bu durum oluyor, bu çok acı verici, hiçbirşey yapamıyorum, birinin yardımıyla çok zor yürüyebiliyorum. Dinlenince yani 1- 2 gün geçince sabit bir ağrı kalıyor, geçmiyor. Bu şikayetler üzerine Lomber Spinal MR çektirdim. Sonuçlar şöyle:
"İyi günler, Adrogenetik saç dökülmesi nedeniyle tedavi görmekteyim. Doktorum demirin ve özellikle ferritinin dökülmede çok etkili olduğunu, ferritinin en az 40 olması gerektiğini vurguladı. Bugünkü ölçümlerimde serum demiri 105, ferritin 12 çıktı. Uzun süredir demir takviyesi almadım. Demirin üst sınırı 145'miş. Şimdi ben üst sınırı aşmadan ferritinimi nasıl yükselteceğim? 2 yıl önce iğneyle 60'a kadar çıkmıştı ama düşüyor. Şimdi doktor, 80 mg. hap verdi. Bu şekilde demir üst sınırı aşıp birikme yapar mı? Yani demir yükselip ferritin aynı kalır mı? Amacım öncelikle depoyu doldurabilmek. Saçlarımı geri kazanabilmem ve tadavimin etkili olması için önce ferritin. O yükselmeden tedavim olmazmış. HGB: 12, HCT: 37 çıktı. Teşekkürler...."
"Merhaba, doktorum cikolata kisti tanısı nedeni ile Progestan 200 mg ilacı kullanamı önerdi. Ilk kez dun kullandim ilaci ve 15 saat sonra baldırımda ara ara zonklama şeklinde ağrılar olmaya başladı. Gece baslayan agrilar, sabaha kesilmisti falat baldir agrisi, prospektuste ciddi yan etliler basligi altinda bulunan etkiler arasinda ve bu durumda ilacın kesilmesi onerilmekte. Buna ragmen ben ikinci dozu da kullandım. Gun icerisinde doktoruma maalesef ulaşip bilgi alamadim. Bu durumda ucuncu dozu da alarak ilaca devam etmeli miyim, yoksa tedaviyi kesmeli miyim? Yardimci olursaniz cok rahatlayacagim. Cok tesekkur ediyorum. Iyi calismalar...."
"2005 yılında sağ kolum omzumun alt kısmından kırıldı ardından anevrizmal kemik kisti tanısı konuldu. Ameliyat oldum ancak yaklaşık 8 ay sonra kolum tekrar kırıldı ve tekrardan akk teşhisi konulup, kalçamdan kemik alınarak ameliyat oldum. 4 sene sonra kolum ip çevirirken tekrardan kırıldı ve aynı teşhisle yine ameliyat oldum. 11 gün radyoterapi gördüm. 2 sene bir problemim olamamıştı ancak kontrollerim sırasında kistin nüks ettiğini öğrendim ve de her seferinde kistim dirseğime doğru yaklaştı yani aşağı doğru indi. Geçen sene kist yine nüks etti ayrıca kistim elimi hareket ettiren damara baskı yapıyordu ve bazen kolumu kullanmakta zorluk çekiyordum. Kolumun en ufak bir darbede kırılacağını bildiğim için yine ameliyat oldum. Doktorum kemiğim tamamen incelmesin diye damarlarıma baskı yapan kistli yeri temizledi ancak arka tarafında hala kist var.Şu an 18 yaşındayım ve ara ara ağrılarım oluyor bunun kemik içerisinde basıncın artması ve kolumun kırılması için ortam oluşturduğunu biliyorum. Tekrar ameliyat olmak istemediğim için doktorumdan radyoterapi görsem nasıl olur diye sorduğumda radyoterapi görmemi uygun bulmadı. Peki bu hastalık için ameliyattan başka bir tedavi yok mu? Sizin önerileriniz neler? Teşekkür ederim. ..."
Selam bugün doktora gittim ve sol diz menüsküsümün yırtık olduğu ve ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Ayrıca çapraz bağlarımda kopma ihtimali de varmış. Zar zor yürüyorum, eğilip kalkamıyorum. Sizce ne yapmalıyım, ameliyat olmalı mıyım acaba?
"son 1 aydır özellikle sol kolum bilek kısmından başlayarak uyuşuyor hareket ettirmeme karşın bu uyuşmalar artarak tüm kolumu kaplıyor ve sonra kolumu ortalama 2 veya 3 saat hareket ettiremiyorum bunun sebebi nedir vede tedavisi mümkün müdür ?..."
"Hacom iyi çalışmalar diliyorum . En son yaptırmış olduğum endoskopi sonucum: Servikal,torakal ve abdominal özofagus normal bulundu. Z çizgisi 40. Cm'de geçildi. Mideye girildiğinde açlık sekresyonu belirlendi. Mide tüm bölümleri ile incelendi. Antrum mukozası hiperemik ve ödemli bulundu. PİLOR SANTRALİZE VE FONKSİYONE BULUNDU. Bulbus ve 2. kıtada özellik saptanmadı. Retrofleksiyonda kardia ve fundus mukozası normal bulundu. Hiatus normal olarak izlendi. Tanı: Antral Gastrit ( Daha önce yapılan endoskopiden çıkan patoloji sonuçlarına istinaden 3 ayrı yerden kontrol amaçlı biopsi alınmıştır.) Şeklinde biyopsi sonucunun çıkmasına daha çok var ben daha önceki biyopsilerde intestinal metaplazi ve displazi çıktığı için endişeleniyorum. Şimdilik bu sonuca göre Kanser ihtimali var mı? Özellikle büyük yazdığım alan beni çok korkuttu. Cevabınız için şimdiden çok teşekkürler...."
"Merhabalar ben 22 yaşında bekar bir kızım. Vulvanın alt iç kısımlarına doğru sivilce gibi kabarıklar oluştu ve bir doktora dıştan muayene oldum ve alerji teşhisi koydu lakin benden ne kan testi ne de herhangi bir kültür aldı kullandığım pedlerden ya da başka bir şeyden kaynaklı olabileceğini söyledi bana ilaç olarak bir temizleme suyu solüsyon, Funit, Zyrtec birde Travocort yazdı bunları düzenli olarak kullandım ama hala kabarıklar aynı şekilde devam ediyor sizce problem nedir başka bir doktora da gitmeli miyim?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.