"Merhaba, ben 14 yaşındayım, panik atağım var yaklaşık 5 aydır. Titremeye başlıyorum, başım dönüyor, nefesim daralıyor, nefes alamayacak duruma geliyorum. Yazın psikiyatrimin yazdığı antidepresan (Prozac) kullandım fakat yarıda kesmek zorunda kaldım çünkü çok ağır düşürüyordu, kötü oluyordum. Şimdi ise daha kötüyüm, okulda fenalaşıyorum, derslerime konsantre olamıyorum, ilaçsız geçer mi?..."

1 Cevap

0 Yorum