Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"2013 yılında sol varikosel teşhisi kondu spermiyogram testi yaptırdım değerler normal çıktı doktor ameliyata gerek olmadığını senede bir spermiyogram testi yapmamı söyledi ancak ben 1 buçuk senedir yaptırmadım. Son 1 aydır sağ testisim ağrıyor elle dokunduğumda sert bir damar ve sol varikosel testisten biraz daha ince bir damarın belirginleştiğini elimle hissedebiliyorum acaba sol testisimdeki varikosel sağ testisime geçmiş olabilir mi?..."
"Merhabalar şuan 23 haftalık bir gebeyim, ileri düzey ultrasona girdim, bebekte herhangi bir problem yoktu, fakat doktor rahim damarlarımda daralma olduğunu söyledi, bunun doğuma ve bebeğe bir zararı olur mu? bu neden olmuş olabilir ve benim yapacağım birşey var mı? şimdiden teşekkürler...."
"Şuanda 2 haftalık hamileyim ve kalçamda ağrıdan dolayı doktora gittim apse oluşmaya başlamış bunu önleyici ilaç verdi fakat kıl dönmesinden ameliyat olmam gerekiyormuş, gebeliğe zararı olur mu sizce?..."
"Adet olmaya başladığım günden beri her ay devamlı olarak aşırı adet sancım oluyor, şuan 7 aylık evliyim fakat hiç bir değişiklik yok sancılarım hala devam ediyor, bunun nedeni üşütmek olabilir mi? Ve bunun için önerebileceğiniz reçetesiz bir ilaç var mıdır acaba şimdiden teşekkürler......"
"Hocam benim midem yanıyor şişkinlik oluyor sanki karnımın içinde bir şey sızıyor gibi hissediyorum büyük abdeste gittiğimde kanama oluyor bazen büyük abdest değil sadece kan geliyor halsizlikte var kanama olunca midem rahatlıyor. 1 yıldır ara ara oluyordu 2 aydır her büyük abdestimde oluyor ne yapmalıyım hocam?..."
"Dün çok fazla ilaç içtim, ağrı kesici ve iltihap kurutucu ilaçlardı. Yediklerimi çıkardım, nane limon yaptım, onu da çıkardım, bugün hiç birşey yemedim, iştahım kapandı ve midem hafif sancıyor. Ne yapmalıyım?..."
"Dikkat eksikliğim bulunmakta ve fazla haraketliyim günde 6 km yol yürüyorum telefonla konuşurken bile 1,5 saat odanın içinde yürüdüğümü bilirim. kızılaya kan verdim hareketsiz yatmaktan sıkıldım ardından 4 km yol yürüdüm sürekli bir hareket halindeyim ders esnasında 3 sıra öndeki çocuğun bacak sallaması saatin çıkardığı ses dışardan gecen birinin hareketleri sınıfta kimsenin dikkatini çekmeyen şeyler benim dikkatimi dağıtıyor. Bir tanıdığım ritalin almış tavsiye etti kırmızı reçeteliymiş devlet hastaneleri yazar mı ve nöroloji bölümünden mi randevu alıcaz yardımcı olursanız sevinirim...."
"3 ay kadar önce spor yaparken topuklarımın üstüne düştüm ve belimde bir ağrı hissettim. Ağrılarım geçmeyince MR çektirdim. Mr sonucu şöyledir. "Fizyolojik lomber lordoz normaldir. T12-L1,L3-4 ve L4-5 düzeylerinde disk aralarında daralmalar, disklerde dejeneratif sinyal kayıpları görülmektedir. Ayrıca L3-4 vertebra üst end platolarında da dejeratif sinyal değişiklikleri görülmektedir. Belirgin diskal herniasyon tespit edilmedi. Lomber vertebra korpus yükseklikleri normal değerlendirildi. Spinal kanal genişliği normaldir. Konus medullaris normal lokalizasyondadır. L1-L2,L2-L3,L5-S1 düzeylerinden geçen kesitlerde disk ve nöral foramen genişlikleri normal değerlendirildi. Paravertebral ve paraspinöz yumuşak doku ve kas yapıları normal değerlendirildi. Prevertebral düzeyde ana vasküler yapılar ve sinyal özellikleri normaldir. " Ağrılarım özellikle yatarken artıyor ve gün içinde ağrım bazı zamanlar hariç yok.Beni bu konuda bilgilendirebilir misiniz? Teşekkür ederim...."
25 yaşındayım ve boyum kısa olmamasına rağmen 4-5 cm kadar daha uzamasını istiyorum. Büyüme kıkırdaklarının kapanmış olma ihtimalini de göz önünde bulundurarak, spor ve beslenme yönüne ağırlık vermiş olsam bir faydası olur mu? Ya da hormon tedavisi ile gerçekleşmesi mümkün müdür?
İlizarov yada holyfix yöntemleri gibi cerrahi müdahaleler dışında önerebileceğiniz birşeyler var mıdır?
25 yaşındayım ve boyum kısa olmamasına rağmen 4-5 cm. kadar daha uzamasını istiyorum. Büyüme kıkırdaklarının kapanmış olma ihtimalini de göz önünde bulundurarak, spor ve beslenme yönüne ağırlık vermiş olsam bir faydası olur mu ya da hormon tedavisi ile gerçekleşmesi mümkün müdür?
İlizarov ya da holyfix yöntemleri gibi cerrahi müdahaleler dışında önerebileceğiniz birşeyler var mıdır?
"Ben güreşciyim. sol üst kaburgamı sakatladım. sakatladıktan 1 saa tsonra doktora gittim film çektiler bişi yok dedi eve geldim ağrım iyicene arttı (doktorda ağrı kesici yazdı sadece hap ) ve gece baya zor yattım sabah kalktım boğazımda yutkununca ağrı oluyor akşama doğruda vücudumda kırgınlık halsizlik ve ateş oldu ne yapacağımı bilmiyorum bu ateş kaburgadanmı ve yahut başka birşeymi?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.