"Hocam, benim sol omuz küreğimde uzun zamandır karıncalanma oluyor, her gün uyuşuyor ama 3-5 dakika sürüyor. 2 hafta önce aniden bayılmışım ve acile gittiğimde tomografi ve mr çekildi, beynimde hiçbir sorun çıkmadı, tansiyonum çok düşük çıktı, serum verdiler, bende zaman zaman unutkanlık oluyor, darlanma şeklinde durduk yere çarpıntım oluyor, başka ne yapmalıyım, neden uyuşma oluyor acaba, eeg çektirsem mi veya önerdiğiniz herhangi bir tahlil var mı?..."

1 Cevap

0 Yorum