"Merhabalar ben 7 haftalık hamileyken düşük yaptım ve 21/02/2009 kürtajla alındı. Doktorum normal olduğunu ve istediğim zaman tekrar hamile kalabileceğimi söyledi, ama aradan 3 ay geçmesine rağmen hala hamile kalamadım. Bir sorun olabilir mi, yada bu normal bir durum mu? ..."

1 Cevap

0 Yorum