"Merhabalar, kolay gelsin. Ben, dün arabanın kırık koltuğuna oturdum, koltuğun kenarında paslı bir demir vardı ve bacağıma battı, daha sonra baktığımda belirgin bir yara yoktu ama aklıma düştü bir kere, bugün hastaneye gittim, bana tetanoz aşısı yaptılar (daha önce de ilk okulda tüm aşılarımı vurulmuştum) ama akşam boynum, ensem ağrıyor, internetten araştırdım, ensedeki ağrılar tetanoz belirtisi, sizce aşıya rağmen tetanoz olmuş olabilir miyim? Lütfen çok acil cevap verir misiniz?..."

1 Cevap

0 Yorum