Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Merhaba kızım bugün 42 günlük 4. Gününde sarılık oldu ve değer 24 tu 2 kez fototerapi aldık 12. Gününde değer 10,2 idi doktor artik endişelenmeyin kendi kendine düşer dedi. Biz 37. Gününde rutin kontrole götürdü ve farklı bir hekim sarılığın uzamış sarılık olduğunu söyledi mama verin dedi ama bebeğim mama almıyor 37. Gününe dek 1500 gr almış yani sut yeterli mi? Mama niçin gerekli? Ayrıca Luminaletten adında saralar için kullanılan bir hap verdi bu geçirir 10 gün kullan dedi simdi ne yapmalıyım on gün sonunda karaciger filmi istedi niçin nasıl bir tedavi yöntemi izlenmeli ben başka ne yapabilirim tabiri caizse kızım yoğurtlu pekmez kıvamında garip bir renkte ilaç zarar verir diye korkuyorum teşekkür ederim ayrıca tsh normal...."
"Öncelikle kolay gelsin, mr sonucumu yazmak istedim, bunu bana açıklar mısınız? L4-5 düzeyinde diffüz anüler bulging ve santral anüler fissür izlenmektedir. L4-5 düzeyinde sol parasantal ağırlıklı geniş tabanlı disk protrüzyonu izlenmektedir, sol s1 sinir kökü posteriora deplase görünümdedir. Cevap yazarsanız sevinirim...."
"benim sorunum başımın sol tarafında ensemden başlayarak gelen korkunç bir ağrı var gözüme ve kulaklarımada vuruyor.ilaç faydasız.çok halsizim ayrıca burun kanaması yaşıyorum. bu ağrı sadece başımın sol tarafında oluyor bana hemen yazın lütfen zor durumdayım..."
" Sayın hocam Göğüs BT çektirmiştim doktorum omorgamda kırık olduğunu söyledi Ortopedi doktoruyla görüşmemi söyledi , görüştüm oda BT. ye kendisi baktı evet kırık var dedi pek açıklama yapmadı. Ben düşmedim kaza geçirmedim 52 yaşındayım. BT raporunu size gönderiyorum bana bir açıklama yaparsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler.(Erkek hastayım.)
Toraks BT Raporu: Orta torakal vertebra korpsularında sklerotik alan izlenmektedir.T10 vertebra korpusunda lieer fraktür hattı mevcuttur.
..."
"Merhaba bişey soracagim.18 yaşındayım sigara alkol asla kullanmadım. 2007 den beri supraventriküler taşikardim vardı son zamanlarda sinemada 125 nabızda beni biraz salladı ve rahatsız oldum. 6 Nisanda anjiyo ve ablasyon oldum 2 tane avnrt ya da svt taşikardi yakıldı. Bazen sanki atmıyormuş gibi hissediyorum veya batma gibi ağrıda olabiliyor. Şimdide yataktan doğrulunca kalp atışım aynı veya biraz hızlı bir ritimde 100 gibi bir nabızda elimi koyunca hissedilir şekilde 10 saniye çarpıyor o an hissedebiliyorum ve nefes alışım garipleşiyor hafif zorlanma boğaz düğümlenmesi gibi. Dideral ve coraspin diye ilaçlar yazmıştı işlemi yapan doktorlar ben bu ilaçlar yüzünden çok rahatsız ve bitkin hissediyordum bu ilaçları özel bir hastaneye gittiğimde oradaki doktor içme o zaman bunlar çok eski ilaçlar dedi ve Beloc zok 25 mg yazdı şuanda onu alıyorum ayrıca sipraktin ve tranko buskas içiyorum. Çok fazla kafaya takıyorum elim sürekli kalbimde nabzımı sürekli ölçmekten kafayı yiyecek duruma geldim sürekli ölüm korkusuyla yaşıyorum. .bunlar operasyon sonrası normal mi ya da geçici mi neden böyle oluyorum? (10 gün geçti)..."
" Hocam benim 45 günlük bir oğlum var bunun pipisinin yanında bilye gibi mor su sıvısı gibi bir şey var, çocuk doktoruna götürdük bir şey olmaz dağılır dedi kordon kisti dedi sizden yardım bekliyorum, eşimle biz bir telaşa düştük ne yapabiliriz, teşekkürler...."
"Merhaba eşim hamile 5 buçuk aylık. Birkaç gündür başlayan bel ağrısıyla acile gittik sağ böbrek büyümesi var dediler. Ürolojiye ye gönderdiler. Doktor işte duruma göre bir tel ismini bilmiyorum takabiliriz dedi fakat eşim ağrıdan kıvranıyor bu ağrıyı kesmenin bir yolu yok mudur? Ağrı kesici istedik Parol verdiler o kadar lütfen bir çözüm kadın kıvranıyor...."
"Merhaba, Paxera 20 mg. ve Efexor Fx 75 mg. kullanıyorum, buna rağmen uyku ile ilgili sorunlarım var, elimde Xanax ilacı var, kullansam bu ilaçlarla bir reaksiyona girme ihtimali var mı? Teşekkürler...."
"22 YASINDA OLAN KIZ ARKADASIMA BU HASTALIK TESHISI KONULDU INTERNETTE ARAMAMA RAGMEN PEK BILGI BULAMADIM BULDUYSAM BILE OKUDUKLARIMDAN HIC BIR SEY ANLAMADIM. BENIM MERAK ETTIGIM BU HASTALIGIN TEDAVISI VARMI 15 CM BUYUKLUKTE KALBE YAKIN BIR YERDE BIR KITLE VAR. SIZDEN RICAM BU HASTALIGIN EVRELERI NELERDIR. TEDAVISI VE YASAMA SANSI VARMIDIR. SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM
..."
"İyi günler benim 5. Metatars kemiğim kırıldı. Ayağıma plak ve vida takıldı. Ameliyat olalı 6 hafta geçmesine rağmen ayagım hala şiş ve ayakkabı olmuyor. Bu durum normal ve geçici bir durum mu? Teşekkürler...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.