Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"24 yaşındayım ve süt dişlerim duruyor, sol üst çenemde dişimin üzerinden arka tarafında diş çıkmaya başladı, ağrı ve ateş yapıyor, bunun ile ilgili nasıl bir tedavi görmem gerekiyor ayrıca sol alt damağımda 20lik dişim çıkıyor fakat çene darlığı olduğu için çıkabileceği bir damak yok, sol tarafı hissetmiyorum, bilgilerinizi rica ederim...."
"Merhaba, 3 Ocak'ta erkek arkadaşımla cinsel ilişkimiz oldu ve 17 Aralıkta adet görmüştüm, bundan bir önceki adet günüm 13 Kasım'dı, bundan da önceki 11 Ekim'di. Bu tarihlere göre hesapladığımda 3 Ocak gebelik için uygun bir tarihmiş. Fakat gebe kalmak istemiyorum. Prezervatif yoluyla korunduk, ilişki sonrasında özellikle kontrol ettim, patlama veya delinme olmamıştı prezervatifte ama ben yinede çok korkuyorum gebe kalırım diye. Prezervatifin üst kısmında kalan yerde erkeğin organında ıslaklık vardı ve bu ıslaklık bana bulaşmış olabilir veya prezervatifin ıslaklığıda olabilir yada bendende gelmiş olabilir:( bilmiyorum, birkaç gündürde midem bulanır gibi oluyor. Psikolojik olabilirmi acaba? iyi çalışmalar......"
"iyi günler ben neden esniyoruz veya esnemek ile ilgili makaleleri okudum fakat okuduklarım bana yeterli gelmedi uykum olmamasına rağmen günde ortalama 50 defa esniyorum ve bitmek bilmeyen aralıklarla baş dönmesi yaşıyorum. Baş dönmelerim için doktora gittim kan değerlerimin düşük olmasına bağladılar fakat aldığım ilaçlar süresince ve sonrasında da devam etti. Bu iki rahatsızlığımın birbirleriyle bağlantısı olabilir mi? Veya doktora mı gitmeliyim? ..."
"Öncelikle böyle bir imkanı sundukları için bütün site çalışanlarına çok teşekkür ederim. Temmuz 2008 de trafik kazası sonucu sağ ayak bileğim de parçalı kırıklar oluştu. Sırasıyla alçı ve fizik tedavi(sıcak su) tedavisininden sonra Ekim 2008 de yürümeye başladım, fakat kontroller ve çekilen MR sonucunda doktorum 31 Mart 2009 da yeniden ameliyata alıp tibia daki toparlanmış parçalı kırıklara vida uyguladı. Fibula ya da yaklaşık 10cm kadar platin taktı. Fibula daki kırığım uç kısmının 2-3 cm üstünde oluşmuştu. Kaynama süreci açılı geliştiği için doktorum yeniden kırıp platin ile düzeltti. Şu an ayağım alçıda (22 gündür) Ameliyat esnasında oluşan kesikler çelik dikişlerle kapatıldı ve gün aşırı pansuman yaptım. Yaklaşık 3 gün öncede dikişlerim alındı. Aklıma takılan en büyük soru şu: Fibula daki kırığın olduğu bölgede sanki her geçen gün bir şişlik gelişti. Bu şişlik 31 Mart 2009 tarihindeki ameliyattan sonra gelişti ve zamanla pansuman yapılırken gözlemledim. Profesyonel görüşünüze göre durum ciddi midir? Belirtmem gerekirse bölgede oluşan bir ağrı yok ama ameliyat sonrasından beri o bölgede platinin varlığını hissediyorum! Acaba platinle ilgili kötü birşeymi gelişti? Veya yanlış bir kaynama sürecinemi girildi? Aslında anneme göre orada şişlik yok orası küçük topuk :) Fakat insan kendini bilmezmi? Orada birşey var! Lütfen yakın bir zamanda bilgilendirirseniz memnun olurum. Sağlık dolu bir ömür dilerim... Lütfen Röntgen lâzım demeyin. Çünkü doktorum senelik izinde ve 10 gün sonra dönecek yani izinde olmasa zaten sizlere değil doktoruma gideceğim!.. Ben sadece görsel durumu anlatıp yardımınızı bekliyorum......"
"Merhabalar. Kayınvalidem 59 yaşında. 24 Şubat'ta rahim kanseri ameliyatı oldu. 3-6 Nisan arası 3 gün kimyasal tedavi aldı. 8 Nisan sabahı bir anda evde yere düşmüş, hiçbir yerini kımıldatamamış. Bilinç açık fakat konuşmada pelteklik ve vücutta his kaybı oldu. Bu durum kısa sürdü fakat pelteklik, sağ tarafta kısmi felç devam etti. Şuan sol şah damarda tıkanıklık ve pıhtılaşma teşhisi nörolog tarafından koyuldu. İlk tedavi pıhtılaşma için başladı. Söke Devlet hastanesinde yatıyor. Pelteklik ve sağ taraf bazen açılıyor bazen yine güçsüzleşiyor. Bu konuda yapılması gerekenler, süreç durum nasıl işler ya da daha donanımlı (üniversite hastanesi gibi)bir hastaneye sevki daha mı doğru olur......"
"Merhabalar,
Benim kızım 26 aylık,sizden bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.Kızım ilk doğdunda bacaklar çok çarpıktı,ilk yüremeye başladında içe doğru basıyordu..zamanla bacakları düzeldi ..yere yatırdımda bacaklarını biyere topluyorum düm düz hiç bir sorun yok ..fakat hala içe doğru basıyor yürürken..bunun sebebi nedir biraz sanki bakıldığında ayakkları içe doğrumuş gibi geliyor bana ..öyle bastığı içinmidir nedendir anlayamıyorum..basarken dikkat etse daha düzgün basabilir diye düşünüyorum ama yinede çok endişe duyuyorum bundan dolayı..hala bezliyoruz,bezden dolayımı böyle yapıyor acaba...:((Ayakları rahat etsin diye herzaman ortopedik ayakkabı alıyoruz en iyisinden doğundun bu yana fakat ..kesin olarak bir düzelme olmadı basmasından..?Bize ne yapmamızı önerirsiniz?
..."
"Merhabalar,
Benim kızım 26 aylık,sizden bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.Kızım ilk doğdunda bacaklar çok çarpıktı,ilk yüremeye başladında içe doğru basıyordu..zamanla bacakları düzeldi ..yere yatırdımda bacaklarını biyere topluyorum düm düz hiç bir sorun yok ..fakat hala içe doğru basıyor yürürken..bunun sebebi nedir biraz sanki bakıldığında ayakkları içe doğrumuş gibi geliyor bana ..öyle bastığı içinmidir nedendir anlayamıyorum..basarken dikkat etse daha düzgün basabilir diye düşünüyorum ama yinede çok endişe duyuyorum bundan dolayı..hala bezliyoruz,bezden dolayımı böyle yapıyor acaba...:((Ayakları rahat etsin diye herzaman ortopedik ayakkabı alıyoruz en iyisinden doğundun bu yana fakat ..kesin olarak bir düzelme olmadı basmasından..?Bize ne yapmamızı önerirsiniz?
..."
"Merhabalar,
Benim kızım 26 aylık,sizden bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.Kızım ilk doğdunda bacaklar çok çarpıktı,ilk yüremeye başladında içe doğru basıyordu..zamanla bacakları düzeldi ..yere yatırdımda bacaklarını biyere topluyorum düm düz hiç bir sorun yok ..fakat hala içe doğru basıyor yürürken..bunun sebebi nedir biraz sanki bakıldığında ayakkları içe doğrumuş gibi geliyor bana ..öyle bastığı içinmidir nedendir anlayamıyorum..basarken dikkat etse daha düzgün basabilir diye düşünüyorum ama yinede çok endişe duyuyorum bundan dolayı..hala bezliyoruz,bezden dolayımı böyle yapıyor acaba...:((Ayakları rahat etsin diye herzaman ortopedik ayakkabı alıyoruz en iyisinden doğundun bu yana fakat ..kesin olarak bir düzelme olmadı basmasından..?Bize ne yapmamızı önerirsiniz?
..."
Merhaba, sağ dizim de çok ağrı oluyordu.Bunun için emar çekildi.Sonucu bana açıklar mısınız? Doğuda bir ilçenin devlet hastanesinde 10 günlük bir fizik tedavi aldım.Hiçbir faydası olmadı.Ne önerirsiniz.? SONUÇ: Kondromalazi patella+meniskopati.
"2 gün önce kız arkaşımla üstümüzde elbiseler varken birşeyler yaptık ve ben boşaldım üstümde elbiseler olduğu için penisimi bayağı zorladığımı düşünüyorum, şuan içimde bir istek yok penisim setleşmiyor kendimi denemek için masturbasyon yaptım ve hiç sertleşme olmadan boşaldım. Aşırı derecede hissilik ve isteksizlik var ne yapmalıyım, bu durumum tedavi edilebilir mi?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.