"İyi günler, benim 4 yaşına yeni girmiş bir kızım var, doğduğundan beri ağlıyor, doktorlar bebekken kolik bebek teşhisi koydu, büyümesine rağmen herşeye ağlıyor, istediklerini yapıyoruz yine ağlıyor, ceza veriyorum acaba yanlış mı davranıyorum, o ağladikça ben sinirleniyor ve ona kızıyorum, ne yapamalıyım, nasıl davranmalıyım bilmiyorum, bir de kendi yaşından kimseyle anlaşmıyor, paylaşmayı hiç bilmiyor, bana yardımcı olabilirseniz sevinirim çünkü 4 yıldır bunu çekiyorum, şimdiden teşekkürler...."

1 Cevap

0 Yorum