"Merhaba, dün eşimle ilk kez ilişkiye girerken, daha tam ilişkiye giremeden bir acı hissettim ve çok yoğun bir kanama oldu. 1 saat kadar sonra kanama devam etti ve azaldı, bu sabahtan beri adet görür gibi kanamam var ve ben zararlı bir şey mi oldu yoksa regl mi anlayamadım, ağrım da var ve regle 1 hafta var henüz, şimdi kızlık zarı kanaması mı yoksa vajina zarar mı gördü yani? 1-2 cm. girmiş gibi oldu. Hakkari'de öğretmenim ve burada görünebileceğim bir uzman yok, çok kaygılıyım, lütfen yardımcı olun...."

1 Cevap

0 Yorum