Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"İyi aksamlar öncelikle kolay gelsin benim bir sorum olacaktı ben 21 yaşındayım bundan 4 yıl önce başımın arka tarafında ani ağrılar çekiyor dum ara ara giriyor du sonra bir gün aniden evde bayılmışım uyandığımda sadece kafamın ağrıdığını hatırlıyorum ertesi gün doktora gittik emar mi tomografimi birini çektirdik beynim de sağda ve sol da toplam 2 tane pıhtı olduğunu söylediler baya bi doktora gittikten sonra zararsız olduğunu korkmamam gerektiğini söylediler 4 yıldır ağrılarım yoktu ama simdi ağrılarım başladı göğsümde sıkışma terleme kafamda ve çenemde sol kolumda karıncalanma hissediyorum aniden ayağa kalkınca ani bir ağrı giriyor ama çok kısa sürüyor nedeni nedir acaba...."
" Beynin temel bioelektirik aktivesi normal bulunmuştur. sonuç: bu bulgular hiperventilasyon sırasında ortaya çıkan her iki hemisfer bölgelerde yaygın düzensiz yavaş dalga paroksizmlerinin varlığını göstermektedir. 33 yaşındayım eegye girdiğimde griptim birde tiroid ilacı kullandım. Kahvaltımı da ev uzak olduğu için çok iyi bir kahvaltı yapmadım...."
"Merhabalar 18.11.2016 cuma günü 20 lik dişlerimden birini çektirdim.O gün güne mutlu başlamıştım.içimde hiç korkuda yoktu . Dişim çekildikten 10 dakika sonra öncelikle ayaklarımda halsizlik,sonrasında ellerim ve ayaklarım çok şiddetli bir şekilde titremeye basladı bağırark ağlamaya başladım nefes almakta zorlandım ayaklarım tutmadı yürüyemedim konuşamadım doktorların desteğiyle revire götürüldüm sonrasında kekeliyerek konuşmaya başladım. Doktorların tavsiyesiyle derin nefes alarak kendime geldim ama; bütün günü duygusal ve ağlıyarak gecirdim...iki yıl önce bunun benzerini yaşamıştım...sebep nedir sizce,doktorlar norolojiye gorünmemi istediler...."
"Merhaba, beş yıl önce nöroloji doktorumun beyin mr raporuna göre koyduğu teşhis beyin felci geçirmiş olduğum, beyinde damar pıhtı atmış kısa süreli görme kaybı ve sağ kol ve bacakta his kaybı oluştu. Sürekli kan sulandırıcı kullanıyorum. Ben şunu sormak isterim; powerplate diye bir spor aleti var 15 dakika kasları çalıştırıyor. Bunu kullanmam sakıncalı olur mu? Şimdiden teşekkürler...."
"Uykudan uyandıran baş ağrılarım var yaklaşık 1-2 aydır ara ara başım ağrıyor. MR sonucu Paranazal nazal, inflamatuar mukozal sinyal değişiklikleri izlenmektedir diyor geri kalan sonuç tamamen normal ayni şekilde kan sonucu da hepsi normal aralıktadır. Bunun hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum. Hasta 23 Yaşında bayandır. ..."
"Uykudan uyandıran baş ağrılarım var yaklaşık 1-2 aydır ara ara başım ağrıyor. MR sonucu Paranazal nazal, inflamatuar mukozal sinyal değişiklikleri izlenmektedir diyor geri kalan sonuç tamamen normal ayni şekilde kan sonucu da hepsi normal aralıktadır. Bunun hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum. Hasta 23 Yaşında bayandır...."
"Merhaba , Sol kasık bölgem ve sol koltuk altı hizasında yaklaşık yarım saatte bir karıncalanma, elektriklenme gibi birşey hissediyorum . Gebelik durumu söz konusu olamaz. Bir haftadır oluyor ve bir kaç gündür çok rahatsızlık vermeye başlamıştır. Ayrıca bazı zamanlar hiçbir şey yokken aniden başıma bir ağrı giriyor (şakak kısmından )kısa süreli en fazla 20 saniye ama bu süre canımı çok yakıyor ve ağrı boyutunu tarif edemiyorum . Sanki biri kafama bir şey sokmuş gibi hissediyorum .Bunun sebebi ne olabilir? Bunu kime sorabilirim ?..."
"sonuçlar hakkında korkulacak bir durum var mı bilgilendirirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederim. sonuç annemin ve 47 yaşında. ne yapmamız gerekiyor Sonuç. Beyin sapı ve sebelluma ait intensite homojendir. 4.ventrikül orta hattadır. 3. ve lateral ventriküller normal konum ve boyuttadır. bilateral sentrum semiovale düzeyinde ve periventrikülerbeyaz cevher de T2 ve FLAIR AG'de hiperintens odaklar öncelikle iskemik gliotik süreci düşündürmüştür. Kortikal sulkus ve fissürler doğaldır. Nazofarenks posterior duvarda adenoid doku hafif belirgindir. Maksiller sinüslerde mukozal kalınlaşmalar izlenmiştir...."
"merhabalar benim elimde bir aydır bir seyirme var nöroloji doktoruna gözüktüm omurilig mr'ı çekti ve kan tahlili aldı bir şey gözükmüyor merak edilcek bir şey yok dedi ben netten als den korkup suphelenmiştim sizce bu mr yeterli olur mu doktoruma sordum hayır yok dedi ama birde size danışayım dedim...."
"bileteralcca da intimal kalınlık artmıştır 1.2 mm....her iki bulbustaanlamlı darlığaneden olmayan büyüğü solda5mm çapında olmak üzere bir kaç adet kalsifik plak izlenmiştir.. MR BEYİNDE DE...lateral ventriküller..3 ve 4 ventrikül normal...bilateral periventriküler alanlarda beyaz cevherde TA2 ve FLAIR serilerde hiperintens fokal odaklar dikkati çekmiştir.. SONUÇ...MİNİMAL SEREBRAL İSKEMİ İLE uyumlu bulgular...halen rahatsızlıgımın ne derece de ehemniyetli olduğunu bilemiyorum. baş agrım var dönme ve bazen sendeleme var ne yapmalıyım saygılar..."
"İyi akşamlar 34 yaşında erkek Orgazmdan hemen Sonra 3 -4 gün süren başta özellikle arka kısmında yanma hissi gerginlik huzursuzluk oluyor. Ne deni ne olabilir Iyi akşamlar..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.