"Beyin MR'ım normal çıktı
Video EEG sonucu:
Epilepsi ve non-epileptik epizodik fenomen ayırıcı tanısı amacıyla tüm gece uyanıklık ve uykuda video-EEG monitorizasyon incelemesi yapılmıştır.
İnceleme sürecince uyanıklık ve uykunun erken evrelerinde, düzensiz orta amplitüdlü, 0,5 saniye süreli hemisfer arka bölgelerinde belirgin, 5-7 Hz frekanslı yavaş dalga paroksizleri görülmüştür.
Uykunun NREM yüzeysel evreleri oluşmuş, uyku elemanları şekil ve sayıca yeterli bulunmuştur.
Temel biyoelektrik aktivite 9/saniye alfa ritminde oluşmuştur.
Sonuç, bu bulgular düzensiz yavaş dalga paroksizlerinin varlığını göstermektedir.
yazıyor
doktor bu sonuçlar önemli değil dedi ve kardiyolojiye git dedi
kardiyolojide detaylı test yap dedi, hangi testi yapmam gerektiğini söylemedi
detaylı hangi testleri yapacağım kardiyolojide lütfen yardımcı olun..."

1 Cevap

0 Yorum