"Halsizlik, denge kaybı , kas seğirmesi, el ve ayaklarda uyuşma şikayetleriyle doktoruma başvurdum ve doktorum kan testi istedi , test sonuçlarında vitamin b12 değerim 196.6 çıktı .
İlaç olarak dodex ampül ve apikobal tablet önerdi , iğneleri düzenli bir şekilde yaptırdım şikayetlerim azalmaya başladı ancak sonra yeniden başladı ve tabletler etkili olmuyor . Bu durumda vücudun bu vitamini depolamama sebebi ne olabilir ? Ayrıca nefes darlığı ve akciğerde yanma başladı ancak öksürük ya da balgam yok , bu şikayetlerle ilişkisi var mıdır? Teşekkür ederim...."

1 Cevap

0 Yorum