Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
X

Soru:
05.11.2009
Nişan mı?

Merhabalar bir şey danışmak istiyorum suan 39-2 haftalık hamileyim yaklaşık 2 saat önce idrarımı yaparken bir sıvı fark ettim sarı ve sümüksü bir kıvamda nişan denilen şey mi acaba, yada miktarı felan var mı, çünkü akıntımda oluyor ama daha önce öyle deyildi birde nişan denilen şeyden ne kadar zaman sonra doğum sancıları başlar?

Bu Soruya Doktor Cevabı Gönder
Bu Soruya Verilen Cevaplar ve Yorumlar
Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.
Doktorlarımıza sorularınızı iletin...
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.
iv>