Merhabalar bir şey danışmak istiyorum suan 39-2 haftalık hamileyim yaklaşık 2 saat önce idrarımı yaparken bir sıvı fark ettim sarı ve sümüksü bir kıvamda nişan denilen şey mi acaba, yada miktarı felan var mı, çünkü akıntımda oluyor ama daha önce öyle deyildi birde nişan denilen şeyden ne kadar zaman sonra doğum sancıları başlar?
nişan kanlı veya kahverengli akıntı şeklindedir.muayene olursan her şey anlaşılır.