"Benim 7 yaşında kızım var. 3 yaşındayken siz ameliyat etmiştiniz hocam, geniz alındı, sol kulağına tüp takıldı. 4-5 aydır burnu devamlı akıyor. 2 ay önce kulakta ağrı oldu, orta kulakta iltihap olmuş, şimdi yine kulak ağrısı var, doktor geniz eti büyümüş olabilir dedi. 4 yıl önce alınmıştı, neden tekrar büyüdü, aldırırsak tekrar kulağa tüp takmak gerekir mi, ileride yine tekrarlar mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim. ..."

1 Cevap

0 Yorum