"Merhaba, kendimi bildim bileli fazla tükürük üretiyorum, bunu dişçim de söylemişti. Geceleri ve sabah kalktığımda ağzımda ağız dolusu tükürük birikiyor ve yutmak da istemiyorum bu yüzden geceleri 2-3 kez uyanıyorum...
Sanırım bu midemi de olumsuz etkiliyor ki proton pompası inhibitörü tedavisi görüyorum...Yapılan gaita tetkiklerinde olumsuz bir sonuç çıkmadı. Acaba bu tükürük problemimin nedeni ne olabilir, ne önerirsiniz?..."

1 Cevap

0 Yorum