Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Hocam benim midem yanıyor şişkinlik oluyor sanki karnımın içinde bir şey sızıyor gibi hissediyorum büyük abdeste gittiğimde kanama oluyor bazen büyük abdest değil sadece kan geliyor halsizlikte var kanama olunca midem rahatlıyor. 1 yıldır ara ara oluyordu 2 aydır her büyük abdestimde oluyor ne yapmalıyım hocam?..."
"Annem 10 gün önce ağır bir safra kesesi ameliyatı oldu taş iltihap ve yapışıklık vardı. 10 günden buyana 1 günde 250 cc safra akıntısı gelmekte drenden 1 hafta sonrasına emar verdiler emarın sonucuna göre ercp yapılacak dendi . Zaman bana uzun geliyor ercp için sizce ne yapılmalı bu süreç normal mi? Genel sağlık durumu iyi sadece drenden akıntısı var tesekkürler...."
Eşimin dalağında yaralanma ve dış zar altında kan pıhtıları görüldü hala araştırılıyor ama ben merak ediyorum. Bu pıhtı yada kan tedavisi var mı? nasıl teşekkür ederim.
"iyi günler efendim. 20 yıl önce çapa da kanser tanısıyla göğsümden kist alındı,sonuç temiz çıktı.son 7-8 aydır ara ara batma oluyor 7 ay önce mamografi çekildi,genel cerrah 6 ay sonra tekrar çekelim dedi.bir hafta önce yine mamografi çekildi.sonucu alamadan hastaneye çağrıldım.radyolog, 2 yıl önce medipolde çekilen mamografimin görüntülerini istedi oğlum gidip araştırdı fakat sistem çökmüş ve hiç görüntü kalmamış.göğsümde kalsifikasyonlar olduğunu bunlarında kanser yapıcı oluşumlar olduğunu söyledi,biyopsi önereceğini söyledi.sizin öneriniz nedir cevaplarsanız çok sevinirim.teşekkürler.. ..."
"Sol meme saat 1 hizasında areolaya 4 cm uzaklıkta 14*4.5 mm boyutunda hipoekoik solid lezyon. Sağ meme retroareolar alanda 5 mm kist izlendi. Sadece 6 ay sonra kontrol dendi. Bir tehlikesi var mı hocam? Kanserle karışabilir mi? Alınması gerek mi illa?..."
"Kolay gelsin Hocam, benim Tiroid USG sonucum aşağıdaki gibidir. Yorumlarsanız minnettar olurum. Sağ tiroit lobunda 36x25 mm boyutlu , içerisinde multiple ince septasyonların ve izoekoik solid komponentin izlendiği anekoik kistik nodül mevcuttur. Nodülden, özellikle nodülün solid komponentinden , histopatolojik örnekleme önerilir. ( solid komponent belirgin vaskülarite göstermektedir.) Her iki sumandibüler alanda ve servikal zincirde , sağda daha fazla olmak üzere ortalama 5mm boyutlu, multiple oval şekilli ekojen hilusu olan lenf nodu izlenmiştir. Sizce durum ciddi midir? Biyopsi henüz alınmadı , biyopsi sonucunun olumsuz olma olasılığı kanaatinizce nedir ? Saygılarımla..."
"Merhaba, ben 23 yaşında bayanım, bir ay öncesi sol göğsümde akıntı (sarımsı, genelde sıkıldığında gelen) ile genel cerraha gittim, kan ultrason ve sıvıdan sürüntü aldılar, serbest t3, t4 ve tsh bakıldı, değerlerim normal değerlerin aşırı üstündeydi ama doktorum 3 aylık kontrole aldı, şimdi ise sağ göğsümde, meme başında, nohut büyüklüğünde bir sivilce vardı, bir gece de mi oluştu bilmiyorum ama ben bu sabah farkettim çünkü sabaha kadar yanma ve kaşınma hissettim, tahlil sonuçlarını size ayrıntılı göndereyim mi yoksa bana tavsiye edeceğiniz başka bir yol var mı? Ben bu durumdan rahatsızlık duyuyorum, içim rahat değil, teyzem aynı sıkıntıdan sağ memesini aldırdı ve ailede farklı kanser türleri görüldü, endişeliyim açıkcası. ..."
"İyi çalışmalar. Ben 1 hafta önce perianal apse teşhisiyle ameliyata alındım. Doktorum yarayı açtığını, iltihabı boşalttığını ancak akıntının bir süre daha devam etmesinin faydalı bile olacağını belirtti. Akıntılarımın hala devam etmesini anlayabiliyorum ancak ağrılarım olmaya başladı tekrar. Apsenin tekrarlamasına dair korkularım var. Karın ve makat ağrısı çekmem normal mi?Bilgilendirirseniz çok sevinirim...."
"Merhaba, üç gün önce perianal apse ameliyatı oldum, şuan hala makatımdan kan geliyor (tuvalete oturduğumda). Bu normal midir? Bir de doktorum bana sıcak suya otur gibi birşey soylemedi. Sitede okuduğum tüm apse-fistül içerikli sorularda bu önerilmiş. Kafam çok karıştı. Lütfen yardım ediniz. Rivanollu suya oturmalı mıyım, kanamam normal mi, hiç akıntımın olmaması iyi mi? Çok korkuyorum...."
"Merhaba ben 17 yaşındayım 3 ay sonra 18 e gireceğim benim şikayetim sol göğüsümde ağrı hissettim ve dokunduğunda kist gibi birşey olduğunu farkettim hemen ultrason çektirdim ve sonucunda 25mm iyi huylu fibroadenom tespit ettiler araştırdığıma göre ilerlerse kötü huyluya dönüşebiliyormuş benim sorum şöyle: bir doktor iyice büyümeden aldır ağrılı geçer ve patolojiye biran önce gitsin dedi diğer doktor ise 1 sene bekle takip edelim diğeri ise 1sene uzun bir dönem oluşmaya devam eder ameliyat ol dedi sizce bu yaşda ameliyat olmalı mıyım? ne yapmalıyım endişeleniyorum ilerleyen zamanlarda kötü bir sonuç verir göğüsümü falan alırlar diye korkudan geceleri gözüme uyku girmiyor lütfen beni aydınlatır mısınız?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.