Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Her iki parotis bezi parankim ekoları homojen, boyutları doğaldır. Her iki submandibuler bez parankim ekoları ile boyutları normal sınırdalardır.
Sağ tiroit lobu 19x13,5x51mm, sol tiroit lobu 19x12x515mm boyutlarında olup istmus kalınlığı 3.4mm dir. sol tiroit lobunda çok sayıda büyüğü süperolaterde 4x5 mm boyutlarında kistik koloidal nodüler izlendi. Nodül dışı tiroit parankimi homojendir.
Boyunda patolojik boyut veya görünümde lenf görülmedi.
Boyun US sonuçlarım yukarıdaki gibidir. Doktor MR istedi ve ardından ameliyat dedi. Ameliyatı gerektirecek bir durum söz konusu mudur? Yardımcı olursanız çok müteşekkir olurum...."
"1 ay önce yüzümde bir şişlik oluştu giderek dahada büyüdü ve sertleşti. Sıktım ve kanla karışık iğrenç kokulu bir sıvı geldi. Daha sonra 6-7 tane iç içe girmiş kıl çıktı. Ve hala şiş. Eğer ameliyat olursam iz kalır mı suratımda. Beni bilgilendirir misiniz?..."
"Ben 7 ay önce saçkıran şikayeti nedeniyle kalçadan sadece bir defalığına kortizon iğnesi vurdurdum. Aradan 4 ay geçtikten sonra kalçada o bölgede çöküklük fark ettim. Doktorum, kortizon nedeniyle yağ erimesi olduğunu söyledi. Ancak, aradan 1 ay geçtiğinde bu çöküklük daha da büyümüştü. EMG testi yaptırdım, sinirlerde ve kaslarda bir sorun görülmedi. Devamındaki 1 ayda hala bir artış oldu. Hatta çöküklük ve incelme leğen kemiğine doğru şerit şeklinde uzadı. Leğen Kemiğinin üzerindeki ciltte de incelme var. Sizce bu büyümenin bu kadar zaman sonra devam etmesi normal mi ve durdurmak için ne yapılabilir? Kalçamda hafif bir sızı hissediyorum ve yürümemde belirgin bir sorun olmamasına rağmen o bölge sürekli kendini hissettiriyor. O bölgeyi psikolojikmen de hissediyor olabilirim. Nasıl bir yol izlemem konusunda bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Saygılar,..."
"Öncelikle 15 yaşındayım boyum 1.79 kilom 60. Efendim dışkımda bu yazın başlarında, başlayıp sıklaşan bir anormallik oldu (dışkı ile beraber yağa benzer koyu turuncu bir sıvı). Genel cerrahi bana çatlak var dedi krem verdi. Kremi bir iki hafta gibi kulandım bir değişiklik olmadı. Kremi şuan kullanmıyorum ama eskisi kadar çok gelmiyor bu sıvı sizce neden gelmekte. Ne yapmalıyım?..."
"Merhabalar, benim sorunum 3 hafta önce tuvaletteyken peçete de kan görmemle başladı. Ben küçüklüğümden beri 2 veya 3 günde bir tuvalete giderim. Bunu görünce korktum, 3 tuvalet sürdü. 1 hafta yani sonra 2 haftadır düzeldim. Hiçbir şeyim yoktu bugün tekrar oldu. Bir şişkinlik hissediyorum acaba sorun nedir? Doktora gitmeden bir tedavisi var mıdır?..."
"Merhabalar makat bölgemde yaklaşık 3-4 haftadır şişkinlik var, kanama kaşınma ağrı gibi bir şikayetim yok sadece şiş bir bölgesi acaba deri pomad kullansam geçer mi veya önerdiğiniz bir ilaç var mı? Teşekkür ederim şimdiden...."
"İlk defa 41 yaşında olduğum için aile hekimimin önerisi üzerine mamografi çektirdim, sonucunda sol meme alt iç kadranda nodüler asimetrik dansite mevcuttur ayrıca her iki memede dağınık yerleşimli milimetrik nodüler dansiteler izlenmektedir, acr bı-rads kategori 0 denilmektedir, bunun üzerine doktorum ultrasona gönderdi, ultrason sonucunda her iki memede fibrokistik değişiklikler ile uyumlu fibroglandüler dokuda artış dikkati çekmiştir. Sağ memede en büyüğü 4,5 mm çaplı dsol memede en büyüğü 6 mm çaplı dağınık yerleşimli hipoekoik kistik lezyonlar dikkati çekmiştir, sol meme saat 7-8 hizasında arolaya 2-3 cm mesafede 11*7 mm boyutunda nispete düzgün sınırlı hipoekoik solid lezyon dikkati çekmiştir.(Fibroadenom?) Klinik ile birlikte değerlendirilmesi ve ileri tetkiki önerir, her iki aksillada 1 cm çaplı lenf nodları saptanmıştır denmiş, doktorum kan tahlilleri istedi hepsi temiz çıktı biyopsi yapıldı sonucunda tanı olarak asellüler yayma preparatlar, sağ ve sol meme İİAB yaymaları yazıyor. Doktoruma kanser miyim diye sordum anlamlı bulunamadı 4 hafta sonra kontrole gel dedi. Siz açıklar mısınız lütfen?..."
"Merhabalar. Bundan 1 ay önce kristalize fenol yöntemi ile kıl dönmesi operasyonu geçirdim. Başlarda fazla ağrım yoktu fakat operasyon sonrasındaki 3. günden itibaren iltihap akıntısı ve ağrı başladı. Bu ağrı sonrasında doktoruma tekrar gittim ve 14-15 gün sonra 2. seans olarak tekrar fenol uygulaması yapıldı. 2. seansın üzerinden 10 gün geçti ve iltihap akıntım olduğundan 5 gündür antibiyotik ve ilk günden itibaren Furacin merhem kullanıyorum. Ayrıca şuan bir ağrım yok yalnızca delik etrafındaki yanık sebebi ile bir yanma mevcut. Antibiyotik kullandığım andan itibaren akan iltihapta koyulaşma oldu fakat kesilmedi ve halen akıntı devam etmekte. Bir de fenol uygulanan delik etrafında aşırı bir kaşıntı var. Bu delik ne zaman kapanır? Akıntı antibiyotik tedavisi ile kesilir mi? Kaşıntı olması normal mi? Sizce 3. seans gerekli mi? Cevap alabilirsem sevinirim. İyi günler...."
"Merhaba; Yaklaşık bir hafta önce kristalize fenol yöntemi ile kuyruk sokumu bölgesinden kıl dönmesi operasyonu geçirdim. İlk günlerde ağrım olmamasına rağmen iki gündür aşırı bir ağrı, açık bölgede iltihap akıntısı ve fenolün sebep olduğu yanıklar sebebiyle yanma hissediyorum. Ayrıca bu geçen süre içerisinde antibiyotik ve nitrofurazon içerikli merhem kullanmaya da devam ediyorum. Bu iyileşmenin ilerleyişi açısından normal midir yoksa bir cerrahi müdahale gerekli midir? Eğer normal ise sizce operasyon geçirdiğim bölgenin bakımını nasıl yapmalıyım?..."
Eşimin dalağında yaralanma ve dış zar altında kan pıhtıları görüldü hala araştırılıyor ama ben merak ediyorum. Bu pıhtı yada kan tedavisi var mı? nasıl teşekkür ederim.
"Şişkinlik sorunumu doktoruma söyledim ve ultrasonda safra kesemde irili ufaklı taş dolu olduğu gözlendi. Ameliyat olmaktan biraz korkuyorum ameliyat konusunda biraz bilgilendirir misiniz kesin kapalı ameliyat olur mu yoksa bu ameliyata daha sonra açık ameliyat olacak denilme şansı var mı İzmir'de gidebileceğim doktor-hastaneler neresi?..."
"Sol göğüs yanlarında sızlanma var doktora gittim kas ağrısı dediler ama bu ağrı değil sızlama şeklinde iki kere ultrasona soktular genel cerrahiye gitmiştim ama içim hiç rahat değil bu sızlanma dört beş günde bir bazen her zaman ben başka hangi bölüme gitmeliyim kalple alakası olabilir mi şimdiden teşekkürler...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.