Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Öncelikle Merhabalar; 1,5 sene kadar önce makat bölgemdeki kanamalar ve dayanılmaz ağrılar sonucunda genel cerrahiye başvurdum. Genel cerrah tarafından anal fissür teşhisi konuldu ve ameliyat olmam gerektiği doktor tarafından tespit edildi. Bunun üzerine ağrılardan kurtulmak için tek çare ameliyat olduğu için 1 hafta içerisinde ameliyata girdim. Ameliyattan sonra 6 ay kadar iyi bir dönem geçirdim fakat 6 ay sonunda tekrar ağrı oluştu (eskisi kadar şiddetli değildi) tekrar aynı doktora gittiğimde bağırsak içerisine bakılması gerektiğini belirtti. Bunun üzerine çalıştığım işyerindeki doktora durumu anlattım. Ameliyatın iyi yapılmamasından tekrarladığını belirtti ve başka bir genel cerrah uzmanına gitmemi tavsiye etti. Bunun üzerine tavsiye edilen bir genel cerrah uzmanına gittim. Tekrar ameliyat olmam gerektiğini o bölgede yara olduğunu belirtti. Bunun üzerine geçen sene bu ay aylarda tekrar ameliyat oldum. 1 sene kadar sıkıntısız bir dönem geçirdim Fakat son bir haftadır. Dışkılama esnasında ufak bir ağrım oluyor. Sonrasında (1 saat kadar sonra) 6 saat süresince iğne batarmışçasına bir ağrım oluyor: elimle taharetlenme sırasında o bölgede anüsün bana göre sağ tarafında ince bir çizik şeklinde yara olduğunu hissediyorum. Bu durum benim sosyal hayatımda inanılmaz derecede sıkıntı yaratıyor. Ağrıyı hafifletmek için sıcak suyu şişeye koyup makata yakın bölgeye tutuyorum böyle yapınca ağrım azalıyor. Ayrıca Procto Glyvenol isimli kremli o bölgeyi rahatlatmaya çalışıyorum. Tekrar ameliyat olmaktan korkuyorum. Tekrar ameliyat olmam gerekir mi? 3. ameliyatı olmam gerekir ise ciddi bir problem gelişir mi? Ameliyat yerine alternatif çözümler mevcut mudur? Yardımlarınızı ve yönlendirmelerinizi rica ediyorum...."
"Merhabalar hocam 4-5 aydır kalçama yayılan bir agrım vardı. Defalarca fizik tedavi ve ortopediye gittim. Belimden kaynaklanacağını düşünerek mr istediler hiçbir şey çıkmadı. Kuyruk sokumumun üstünde küçük sivilce gibi bir şey vardı geçer diye önemsemedim. Donem donem orda elime gelen kotu kokulu sıvı hissettim. En son genel cerrahiye gittim. Genel cerrahı iki tane delik olduğunu bunun plenıodal sinüs olduğunu söyledi. Ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Sız bu konuda ne önerirsiniz. Beklemem benim için sıkıntımıdır. Simdi mi yaptırmalıyım. Ameliyat sonrası normal yaşantıma dönebilir miyim endişeliyim. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim...."
"Merhabalar 6 7 yılda akıntım ve kastım oluyordu. Kuyruk sökülmüş ağrı hissediyorum. Genel Cerrahi gittim p.sinüs tanısı koydular ve ameliyat oldum. Küçük bir parça çıkardılar. Primer onarım yapıldı tekrarlama riski var mıdır? Teşekkür Ederim...."
"Merhabalar, uzun zamandır boğazımda bası hissi vardı boğaz ultrasonu çekildi sağda 4,8mm solda 3,7mm iki nodül çıktı. Anti TPO 265, Anti Tiroglobulin 170 çıktı ama bunun önemli değer olmadığı ve 1sene sonra kontrole gelmem söylendi, boğazdaki bası hissinin sebebi nodüller olabilir mi, gerçekten takibe değer değil mi?..."
"Hocam 20 gün önce kıl dönmesi ameliyatı oldum bugün dikişlerim alındı doktorum ilgisiz biraz dikişleri aldı gönderdi evde pansuman yaptırırken anneme annem dikişlerin alındığı bölgede büyük bir yarık olduğunu gördü ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım doktor bana oturabilirsin dedi ama yarık acılırmı iyice klozete oturup kalktım hemen kanadı orası tavsiyeleriniz nelerdir?..."
"hiatal herni - mide fıtıgı kapalı ameliyatı olmam gerekiyor.bu tür kapalı ameliyat yapan doktor-hastane- sayısı azmıs.istanbul da bu işi en iyi yapan veya doktorlar kimlerdir?tesekurler...."
"merhaba 2 aya yakın bi süredir şiddetli koltukaltı ve meme ağrısı yaşıyorum,dr ye gittim muayene etti ve hiçbir kitle belirtisi yok dedi fakat ben hala bu ağrıları( ki internetten baktığıma göre lenf bezlerim üzrinde bu ağrılar) çekiyorum size sorum internette hastaların %10 unda kitle olmaksızın ağrı olabilir yazıyor muayene haricinde doktordan nası bi tetkik isteyebilirim.buarada yaşım 28 ve 2 çocuk annesiyim şimdidden teşekkürler..."
"iyi günler biyokimya bölümüne yazmış olduğum test sonuçlarını okuyarak rahatsızlığım hakkında merak ettiğim soruma cevap verebilirmisiniz başlık aynıbu başlıktan aynı kişi olduğumu anlaya bilirsiniz ilaç falan kullanmadan nasıl bağışıklık kazanabilirim lütfen cevabınızı geciktirmeyin şimdiden teşekkürler..."
"merhaba; eşimin yaklaşık bir haftadır koltuk altında bir rahatsızlığı var.dktora gittik doktor koltuk altında herhangi bir nodül yada beze bulamadı.krem verdi kullan dedi.eşimde ağrı yok fakat kolunu kapatmak ıstedıgınde bir rahatsızlık söz konusu.özellikle gece yatarken kollarının uzerıne yatınca bir rahatsızlık duyduğunu soyluyor.sizce ne olbilir bir fikriniz var mı?..."
"Merhaba, Eşim 34 yaşında ve 74 kilo, 2002 yılında safra kesesinde taş olduğunda ameliyatla alındı. Son günlerde eşimin karaciğerinde ağrı olduğu için doktora gittik tetkikler yapıldı. Karaciğer enzimleri normal sınırlarda ancak ultrason da karaciğerin büyüdüğü tespit edildi.(170 mm) ayrıca yağlanma mevcuttur. Doktorumuz beslenmesine dikkat etmesini söyledi, başka bir şey söylemedi ayrıca biz sızma zeytin yağı kullanıyoruz bundan uzak durmamızı çünkü safrayı çalıştırdığını söyledi. Biz bütün yemeklerimizde zeytin yağını kullanıyoruz bundan vaz mı geçmemiz gerekiyor.Ayrıca bu büyümeyle ilgili neler tavsiye edersiniz. Bilgilerinize sunulur, saygılarımla...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.