Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Meraba, makatımda dokunduğumda acı oluyordu bugün büyük tuvaletimi yaparken farkettimki yumuşak bir şişlik var , çıkıntı gibiydi ne olabilir ve neden oluşmuş olabilir acaba ?..."
"Merhaba hocam benim midemde ülser ve reflü var. Şuan 2 göğüs kemiğimin arasında sislik var bazen ağrı oluyor. Çok nadir çarpıntı oluyor. Yememten sonra veya atıştırmalıklardan sonra geğirme oluyor normalde hiç olmazdı denilecek kadardı ve bazen hıçkırık tutuyor bazen de hıçkırık tutacak gibi oluyor boğazımda kalıyor gibi oluyor. Genelde yattığımda mide sıkışması oluyor . Yediğim yemekler boğazımda diziliyor Sıvı bir şey tükettiğimde aşağıya iniyor .Astım ım var ama bu aralar daha çok nefes darlığım var. Göğüs kemiklerimin altında ve midemde ağrı oluyor. Mide bulantım oluyor . Mide fıtığı olabilir mi ?..."
"iyi günler; 2 aydır aşırı bir karın gurultusuyla beraber, gırtlağımdan ses geliyor ilk başta düzeyi azdı ve önemsemedim şuan günlük yaşamımı etkileyecek düzeyde problem neyden kaynaklı olabilir ?..."
"MERHABA kolay gelsin sizlere bugün yapılan ultrason sonuçlarımı sormak istiyorum henüz bir doktora gösteremedim troit ultrason incelenmesi her iki tiroid lobu çapları sağ14mm, sol lob 13 mm,dir isthmus ap çap 2.2 mmdir her iki lob parakim ekosu nispeten kaba görünümde olup genel olarak hafif derecede ekojenite azalması mevcuttur ( parankimal sonopatoloji+) bu şekilde yazıyor lütfen bir açıklama yaparmısınız guatr varmı dır şimdiden teşekkürler...."
"2 dışkılama dır kendime dikkat ediyorum ve dışkı normalden daha ince ve kesik geliyor. İnternette çok araştırdım normal dışkı 10-20cm arasında olmalıdır yazıyor ve normalde tuvalete kolay çıkamayan birisiyim. Sanki son günlerde anüsüm daralmış gibi hissediyorum dışkılar ken. Herhangi bir iştah kaybım yorulmam vs söz konusu değil ama nedeni başka ne olabilir 17 yaşında sağlık meslek öğrencisiyim. Korkuyorum ve doktora da gidemiyorum. Lütfen erken cevap verin...."
"yani o akıntılı şişlik lenf bezi olabilir mi ve fibroadenom denmediği için 2.kere yaptırmalımıyım İİAB.bir de 9X4mm lenf nodu patolojik sayılır mı?Alakanız için teşekkürler.kusura bakmaıyn ama çok endişeleniyorum..."
"6 aylık bebeğim var, emziriyorum, sebze, salata ve sıvı tükettiğim halde aşırı derece kabızlık çekiyorum, bazen saatlerce makatta sızlama oluyor, sızısından oturamıyorum, basurum var ama basur bu derece ağrı yapar mı? ..."
"Merhaba, 5 Aylık olan kızımızda aylık muayenesinde dilbağı teşhisi konuldu.Doktorumuz "Çok azmış ilerde pek bişeyi etkileyeceğini sanmıyorum ama siz bilirsiniz.Kestirmek isterseniz bu zamanlarda uygun olur kestirmeniz.İlerde zorlaşır" dedi .Sizce kestirilmeli mi? Bu operasyon tehlikeli mi?Sadece emerek besleniyor bebeğimiz emmesini engeller mi? Ayrıca gennel cerrah mı KBB uzmanı mı bu operasyonu gerçekleştirmeli? Yardım ederseniz sorulamızı cevaplayıp çok ama çok teşekkür ederiz.Saygılarla......"
"çene sesi
çenemi sağa sola ve yukarı aşağı oynattığımda tık tık ses geliyo sol tarafından herhangi bir ağrı yok fakt birde ağızımı çok açtığım zaman sanki çenem yerinden çıkoyo eklem yerinden çıkıyo ağızım kapnmıyon zorlamayınca sorun bu teşekkürler.........."
"bugün sunal adlı bir hastaya verilen cevapta kendisinin hipertrioidi olduğu yazıldı.fakat hemen hemen aynı değerlere sahip ablama(sadece tsh ablamda 14tü) doktoru bu değerlere göre hipotiroid teşhisi koydu ve günde yarım tefor başlattı. şu an kararsız kaldık.acaba bir yanlışlık mı oldu yoksa bizim doktorumuzla bir daha görüşmmiz gerekir mi?..."
"
yaptırmış olduğum meme ultrasonu sonucunda; sağ memede ÜDk da yaklaşık 32x19 mmlik yer yer internal milimetrik ekojeniteler içeren kist ve diğer kadranlarda <1 cmlik multipl kistler izlendi.Sol memede en büyüğü ADK areolaya yakın yerleşimli 28x18 mm ve diğer kadranlarda çeşitli büyüklüklerde multipl kistler izlenmiştir. Her iki memede fibroglandüler dokudan zengin görünümde izlenmiştir her iki aksiller loj olağandır raporu yazıldı.Cerraha gösterdiğimde alıınıp alınmamasını bana bıraktı.Her 6 ayda bir ultrason çektirmemi söyledi.Kafamda birsürü soru işaretleri var.Bu kistler büyürse daha nekadar büyüyecek? ınternetten araştırma yaptığımda kesin tanı biopsi ile olur diyor.Sizce biyopsi yaptırmalımıyım? Göğsümdeki kistin ileriki dönemlerde kansere çevirebilme şansı nedir?Ben şimdi kistik bir hastamıyım.Kendimi çok çaresiz istiyorum beni bu hastalığım konusunda aydınlatırsanız sevinirim...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.