Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"kardeşim 20 yaşında onda da bende olduğu gıbı şikayetler vardı.. ben ameliyat oldum guatırdan... kardeşime çekılen ultrasyon sonuçu şöyle..tiroıd gland sağ lobu 13*22*50mm (6,8mL),sol lobu 14*20*58mm (7,7mL) boyutlarında ölçülmüş olup isthmus kalınlığı 3,1 mm dır. tiroıd volumu 14,5 mL dır gland eko patterni heterojendir. bu zemınde ekojen bantlar ve büyüğü solda 3.5*2mm ( ınterpolar yerleşimli)solda 2.6*2mm.( ınterpolar yerleşimli) boyutlarında çok sayıda kolloıd kistı sağ lob alt polinterpolar kesım bileşkesınde posterıor kapsul komuşuluğuna yerleşmış 5,5* 2,5mm boyutlarında hipoekoik nodul dıkkatı çekmıştırkan sonuçu ıseTSH H5,76 serbestT3 4.41 serbest T4 1.42... ilaç tedavısı olmaz dedı bıze doktor ameliyat dıyo ben abım ameliyat olduk.. kardeşimin olması sıze görede gereklımı..doktorlar irsı değil dıyo ama bızde ailece var.. abım tiroıd kanserı teşhısı kondu.. eğer kardeşim olmazsa ameliyat kanser olma rıskı var mı şimdiden teşekkurler..."
" anneannem bir kaç gün önce nesneleri üstüste çift görmeye başladı..gözünün birini kapatınca tek görüyor açınca çift.gözüde bayağı küçüldü.göz doktoru beyin cerrahiye yönlendirmiş.beyin tomografisi, tahlil hepsi olmuş ama sonuçlarına bayramdan sonra bakacaklarmış.biz çok telaşlandık acaba önemli birşeymi var ne olur yardımcı olur bir cevap verirseniz
..."
"merhaba; eşimin yaklaşık bir haftadır koltuk altında bir rahatsızlığı var.dktora gittik doktor koltuk altında herhangi bir nodül yada beze bulamadı.krem verdi kullan dedi.eşimde ağrı yok fakat kolunu kapatmak ıstedıgınde bir rahatsızlık söz konusu.özellikle gece yatarken kollarının uzerıne yatınca bir rahatsızlık duyduğunu soyluyor.sizce ne olbilir bir fikriniz var mı?..."
"merhaba ben 25 yaşındayım bundan tam bir yıl önce hemoroid ameliyatı oldum.eskişehir özel anadolu hastanesinde.iç ve dış hemoroid lerim olduğu cok acil ameliyat olmam gerektiği söylendi. ve ameliyat oldum.ameliyat sonrası cok fazla zor gecti.2 hafta boyunca ayağa dahi kalkamayacak seviyeydim.ameliyatı yapan doktorrumla sürekli konuştum ama bu şikayetlerin cok normal olduğunu söylendi.bu sikeyetler gün gectikçe artı ve ve ben başka bi doktora gittim.ve doktorum ameliyatım yanlış yapıldığını ve makat içerisinde doku kaybı olduğunu maktta daralma olduğunu söyledi.ilaç tedavisine başladı anestel proctoloğ ve doxsim kullandım ilaçlar gercekten işe yaradı ve ben o dayanılmaz ağrılardan kurtuldum.geçen hafta kontrol amaçlı doktora gittim bana doku kaybının kronikleştiğini ve rektoskopi ve sonrasındaki sonuça göre ameliyet yapacağını söyledi.öncelikle ben sizlere sormak istediğim rektoskopi sırasında ve sonrasında herhangi bir ağrı ve acı duyacakmıyım makatımda oluşan doku kaybı sebebiyle.diğer bir sorum ise yap..."
"troıd glandı sag lobu 17x18x48 sol lobu16x16x39 isthmus kalınlıgı 4.2mm kan tetkıklerımı yukarda beyan etmıstım nasıl bır tedavı yontemı ızlemelıyım daha once propcılly kullandım su an gunde bır adet tefor alıyorum tessekkurler..."
"KAN SONUCLARIM VE EN SON TETKIKIM sayın hocam hayırlı gunler dılerım ben 1997 yılında yapılan tahlıller sonucu zehırlı guatr dıger adıyla hıpertroıd teshısı kondu tahlılerım:t3 2.45 -T4 18.2 -TSH 0.002(27:7:1999) T3 2.14 T4 16.2 TSH 0.002(12:08:1999) FRT3 3.32 FRT4 0.92 TSH 6.21(07:12:2004) VE AMELIYAT OLMAM SOYLENDI PROPCILLY ADLI ILACI KULLANDIM BIR SURE SONRA TETKIK E GITTIGIMDE SONUCLARIMIN NORMAL OLDUGU VE ILACI KESMEMI SONRA TEKRAR CAGIRDILAR IKI YIL SURE GIBI GITMEDIM GECEN HAFTA YAPILAN TETKIKIMDA T3 3.27 T4 1.20 TT3 1.25 TT4 7.88 VE TSH 13.98 CIKTI TEFOR ADLI ILACI GUNDE BIR DEFA KULLANMAMI SOYYLENDI IKI AY SONRA TEKRAR GIDICEM ANLAYAMADIGIM HIPERTROIDDEN HIPOTROID E NASIL DONUSTU NE YAPMAM GEREKIR VE HIPOTROID TE AMELIYAT SAKINCALI OLDUGU SOYLENIYOR SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM SAYGILARIMLA KIKIM: ..."
"44 yaşındayım. Bundan 20 yıl kadar önce duadanol ulkus perperasyonu sebebiyle mide ve ülser ameliyatı oldum. midemin bir kısmı alınmamış bundan iki yıl kadar önce, yaşamış olduğum bir stresle birlikte,karnımda şiddetli ağrılarla hastaneye gittim. bi cerrah tarafından endoskopi yapıldı ve hemen ameliyat etmemiz lazım dendi. midemin çeperlerinde kanamalar mevcuttu. çeşitli ilaçlar verdi. daha sonra bir gastro uzmanına muayene oldum. Oda endoskopi yaptı ve ilaçla tedavi önerdi.iki yıldır şikayetlerim belli peryotlarla tekrar ediyor. doktorum bağırsaklarımın arada bir ters çalışarak safra sıvısını mideye boşalttığını bununda bende kronik gastrit oluşturduğunu söledi. Aynı zamanda spastik kolon bulgularıda mevcut. 4 ay kadar önce tekrar endoskopi yaptırdım. biopside kronik gastrit dışında hiç bir şey çıkmadı. Kolonoskopi yaptırdım polip olabileceğinden şüpelendiği yerlerden biopsi yapıldı. temiz çıktı.devamlı nexiyum kullanıyorum. safrayı bağlamak için birde ursofalk. Fakat yinede arada bir sancılı krizler geliyo ve beni iki gün kıvrandırıyo. Her endeskopik kontrolde içeri girdiğinde doktorların ilk sölediği miden safra dolu oluyo. bu dertten nasıl kurtulabilirim. Cerrahi çözüm uygunmu. UYgunsa tavsiye edeceğiniz bir yer varmı. şimdiden çok teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. ..."
"Merhaba hocam benim de bir sorum olacak ergenliğe girerken meme arkasında fındık tanesi kadar bir şey çıktı bana ergenlik bitince geçer dediler ama hala geçmedi şuan 24 yaşındayım bu bana zarar verir mi acaba?..."
"Merhaba hocam ağrı birdenbire cinsel organımın 3/4 cm yukarısında sol kasıkta oluştu sızlıyordu ve ertesi gün kalktım ve bu seferde sağ kasığa geçti aradan 1 gün daha geçti bu seferde adım attığımda bir sağ kasıkta bir sol kasığa geçmeye başladı. Her adım attığımda sanki kasığımı birşey geriyor gibi oluyor duruyorum geçiyor, bunu sebebi ne olabilir? Bu arada sporlada ilgileniyorum...."
"Merhabalar 2 gündür kuyruk sokumumda üzerine otururken hafif ağrı hissediyorum, onun dışında herhangi birşey yok. Bakıldığında iğne ucu kadar delik gibi net görülmeyen birşey olduğu söylendi, acaba kıl dönmesi mi? Sivilce yada benzeri bir şey olabilir mi? Kıl dönmesi olduğunu nasıl anlayabilirim?..."
"Hocam ben eşimin nodülleriyle ilgili soru sormuştum.Boyutları çok büyük,demişsiniz.(tiroid nodülleri)Korktuk,acaba birim olarak 'cm' mi zannettiniz?Tekrar yazıyorum.cevap verirseniz çok sevinirim.saygılar.sağ lob orta kesimde :5.2/3.5 mm , sol lob-istmus bileşkede :7/5.6 mm çapta hipoekojen birer adet nodül...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.