Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"herhangi bir igne olmadım gürkan bey hiç bişi olmadan durup dururken cıktı en azından ben bir darbe almadım yada igne olmadım buna neyin neden oldugunu anlayamadım 1 haftadır bu şişlik bulunmakta ve son iki gündür tüm bacagımın agrımasına egilip kalkarken canımın yanmasına neden olmakta dizimin arka kısmındaki damarlarımın gerildigini hissediorum ve şişligin oldugu tarafıma yatamıorum morluk yk ama morarmış gibi acıo doktora gittim bir hafta ilaç tedavisi verdi dispril ve dikloron kullancakmışım gecmesse ordan parca alıncakmış...acaba kötü bişiy olabilirmi?..."
"iyi akşamlar benim dedem iki yıldan beri ayak tabanından şikayetçi patoloji raporunda şunlar söylendi;
makroskobik bulgular;1 numara 5.6*4.3*1cm deri derialtı dokusu,deri elipsi üzerinde neredeyse tamamını kaplamış görünümde ülsere nekrotik alanlar içeren yeşil gri renkli lezyon izlendi.
yorum;ayak tabanından alındıgı bildirilen 1 nolu örnekte histolojik incelemede geniş ülser alanı, dermada siderofaj,fibrozis,kronik yangısal hücre infiltrasyonu ve damar duvarlarında kalınlaşma görüldü.kruristen alınan 2 nolu materyalin histolojik incelemesinde dermada damarlanmada artma ve yogun siderofaj kümesi görüldü.
en yakın zamanda bu yazdıklarımne anlatmakistiyor cevap verirseniz sevinirim dedem 78 yaşında şimdiden teşekkürler......"
"Merhaba , benim saç dökülmesiyle ilgili problemim var ...Hamileliliğim sırasında başladı o zamanlar pek dikkate almamıştım ama 3 sene geçmesine rağmen sürekli olarak dökülme devam ediyor ve gözle görülür bir şekilde saçımda azalma oldu..Saçımı kestirdim , bitkisel yağ karışımı aldım aktardan fakat hiç faydası olmadı ...Çalıştığım için doktora gitme fırsatıda bulamadım , bu konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim ...İyi Çalışmalar..."
"sırtımda yağ kisti var ve iltihaplı bir halde 1 haftadır antibiyotik kullanıyorum.cok ağrılı dokunamıyorum. 3 yıl öncede olmuştu ve doktr sadece içindeki iltihabı bosaltmıştı .kist hala duruyor.buggün doktora gittim tam olgunlşmadığını blirtti.olgunlaşınca kisti tamamn alıcağını söyledi.benm sorum iltihaplıyken kist alınırsa bi sorun olurmu.ve local anestezide alınırken o acıyı cok duyarmıyım. 3yıl önceki cok acımıştı ama local anestezi yapılıp yaplmadığını bilmiyorum.tşkkr ederim..."
"Merhaba ENDOREKTAL USG nasıl yapılmaktadır. İşlem ne kadar sürer. Ve en önemlisi can yakarmı. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Not: Anal Fistül için doktorum yaptırmamı istedi. ..."
"Merhaba, 38 yaşındayım ve geçen sene 4 ay ara ile 2 kere tiroit amaliyatı oldum. 1. Troidektomi ameliyatından sonra (ameliyat esnasında frozen sonucu selim geldiği için total alınmamış) pataloji incelemesinde Foliküler CA tanısı konuldu. 4 ay sonra 2. olarak sol tamamlayıcı total Troidektomi ameliyatı oldum. 2. ameliyatımdan 2 ay sonrada 150mci 131 I verilmesini takiben 6. günde yapılan tüm vücut İyot 131 tarama sintigrafisinde anterior ve posterior pozisyonlarda spot imajlar alındı.
tüm vücut İyot 131 tarama sintigrafisinde bulgu olarak;
* Baş boyun görüntülerinde. troit lojunda multifokal aktif madde tutulumu görülmektedir (troit lojunda multifokal rezidüel doku).
* Karaciğerde difüz özellikte fizyolojik akümülasyon dikkati çekmektedir.
* Diğer vucüt bölgelerinde dağılım fizyolojik olup, I-131 akümülasyonu gösteren patolojik odak saptanmadığını belirtilmektedir.
Benim sorum Troit lojunda multifokal rezidüel doku olması ve Karaciğerde difüz özellikte fizyolojik akümülasyon dikkati çekmesi tam ola..."
"38 yaşındayım geçen sene 2 kere tiroit amaliyatı oldum. 1.Troidektomi ameliyatından sonra (ameliyat esnasında frozen sonucu selim geldiği için total alınmamış) pataloji incelemesinde Foliküler CA tanısı konuldu. 4 ay sonra 2. olarak sol tamamlayıcı total Troidektomi ameliyatı oldum. 2 ay sonrasında da 150mci 131 I verilmesini takiben 6. günde yapılan tüm vücut İyot 131 tarama sintigrafisinde anterior ve posterior pozisyonlarda spot imajlar alındı. tüm vücut İyot 131 tarama sintigrafisinde; * Baş boyun görüntülerinde. troit lojunda multifokal aktif madde tutulumu görülmektedir (troit lojunda multifokal rezidüel doku). * Karaciğerde difüz özellikte fizyolojik akümülasyon dikkati çekmektedir. * Diğer vucüt bölgelerinde dağılım fizyolojik olup, I-131 akümülasyonu gösteren patolojik odak saptanmadığını belirtilmektedir. Benim sorum Troit lojunda multifokal rezidüel doku olması ve Karaciğerde difüz özellikte fizyolojik akümülasyon dikkati çekmesi tam olarak ne demektir ? Açıklamalarınız için şimdiden ..."
"Hocam ben eşimin nodülleriyle ilgili soru sormuştum.Boyutları çok büyük,demişsiniz.(tiroid nodülleri)Korktuk,acaba birim olarak 'cm' mi zannettiniz?Tekrar yazıyorum.cevap verirseniz çok sevinirim.saygılar.sağ lob orta kesimde :5.2/3.5 mm , sol lob-istmus bileşkede :7/5.6 mm çapta hipoekojen birer adet nodül...."
"Sayın hocam
Tiroid us sonuçlarını size bildirmiştim cevaplarınız için teşekür ederim
İlk başta kilomla ilgili problemi söylememin sebebi tiroidle ilgili olup olmamasıydı sizin görüşünüz alakası olmadığından yada demekki tiroidle bir bağlantısı yok ama doktorumda ilk muayeneye gittiğimde kilomun üstünde çok durdu liseden mezun olalı 2 yıl oldu son sınıftayken roaccutane(6ay) ve lustral (1kutu) kullandım sonra okul kapandı ve ben o yaz kilo almaya başladım 1 sene önemsemedim mezun olduğumda 54 kiloydum ve 1 sene sonra 69 oldu düzensiz yemek yiyen biri değilim ama sonra metobolizmada veya vucudumun herhangi bi yerinde sorun olduğunu düşünüyorum çünkü almak bi yana benim için sorun olan veremek hormonlarım normal bi problem görünmüyor dediğiniz gibi ama ben başımı geriye doğru attığımda boğazımda yumruk kadar büyük görünüyor ve iyice öne attığımdada bu az da olsa nefes almamı engelliyo ben sorunu nerde aramalıyım metobolizmayla ilgili sorun gözlemiyorum ama dediğiniz gibi düzenli sporda yaptım 1,5 seneye yakın 11 ay doktor kontrolündeydi artık muayeneye gelme dedi ama ben diyetide sporuda bırakmadım artık dayanmıcak düzeye geldim ve bıraktım bıraktığımda kilo alımları artmadı ama azalmadıda gene aynı şekilde devam spor yaptığımda almıyorum ama ömrümün sonuna kadar spor yapabilceğimi sanmıyorum hem vakitten hem bünyeden çok zorlanıyorum..
"Tırnak batması sonucu oluşan yara bir türlü iyileşmeyince internetten bayağı bir araştırma yaptım gümüş nitrat ataşumu denilen bir şeyin yara bölgesine uygulanarak yara olan bölümleri kurutuğundan söz ediliyor böyle bir şey var mı ? yada yarayı kurutmak için ne yapabilirim ..."
"iyi günler biyokimya bölümüne yazmış olduğum test sonuçlarını okuyarak rahatsızlığım hakkında merak ettiğim soruma cevap verebilirmisiniz başlık aynıbu başlıktan aynı kişi olduğumu anlaya bilirsiniz ilaç falan kullanmadan nasıl bağışıklık kazanabilirim lütfen cevabınızı geciktirmeyin şimdiden teşekkürler..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.