Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"2 yıl önce guatr tedavisine basladım.tetkiklerde sağ lob:12x19x41mm
sol lob:14x16x33mm isthmus kalınlığı 3mm her iki lob parakim ekojinetesi belirgin heterojen olup solit yada kistik izlenmemiştir.(troidit ile uymludur)
şimdi 2 ayda bir tsh testi yaptırıyorum.enson tsh değerim (0,236)tabi doktor kontrolünde levatiron ilaç kullanıyorum.yukarıdaki değerler hakkında ve bundan sonraki tedavi yöntemi ve tedavi merkezleri ile ilgili bilgi verirseniz sevinirim.TESEKKÜRLER..."
"30 YAŞINDAYIM 3 AY ÖNCE GÖGSÜMDEN Bİ KİTLE ALINDI.FİBROKİSTİK HASTALIK TEŞHİSİ KONULDU.ŞUAN BEBEK SAHİBİ OLMAYI DÜŞÜNÜYORUZ.HAMİLELEK DÖNEMİNDE SORUN YAŞAR MIYIM ??? KİTLELERİN BÜYÜMESİ SÖZ KONUSU MU ? TŞKLER..."
"yani o akıntılı şişlik lenf bezi olabilir mi ve fibroadenom denmediği için 2.kere yaptırmalımıyım İİAB.bir de 9X4mm lenf nodu patolojik sayılır mı?Alakanız için teşekkürler.kusura bakmaıyn ama çok endişeleniyorum..."
"Merhabalar benim bir sorum olacak Son 3-4 ay evel ablamın göğsünde ağrılar oluştu..meme ucunda su toplanıyo baloncuklar oluşuyor ve ağrı yapıyor dayanamayıp doktora göründü bir krem yazdı hiç faydası olmadı.. 1.5 yaşında bir bebeği var emziriyoır.. sizce ne yapması lazım? göründüğü doktor fazla önemsemedi verdiği kremde fayda etmedi kötü bir hastalık olabşilirmi? cevaplarsanız sevinirim....."
"6 aylık bebeğim var, emziriyorum, sebze, salata ve sıvı tükettiğim halde aşırı derece kabızlık çekiyorum, bazen saatlerce makatta sızlama oluyor, sızısından oturamıyorum, basurum var ama basur bu derece ağrı yapar mı? ..."
"Merhaba, 5 Aylık olan kızımızda aylık muayenesinde dilbağı teşhisi konuldu.Doktorumuz "Çok azmış ilerde pek bişeyi etkileyeceğini sanmıyorum ama siz bilirsiniz.Kestirmek isterseniz bu zamanlarda uygun olur kestirmeniz.İlerde zorlaşır" dedi .Sizce kestirilmeli mi? Bu operasyon tehlikeli mi?Sadece emerek besleniyor bebeğimiz emmesini engeller mi? Ayrıca gennel cerrah mı KBB uzmanı mı bu operasyonu gerçekleştirmeli? Yardım ederseniz sorulamızı cevaplayıp çok ama çok teşekkür ederiz.Saygılarla......"
"çene sesi
çenemi sağa sola ve yukarı aşağı oynattığımda tık tık ses geliyo sol tarafından herhangi bir ağrı yok fakt birde ağızımı çok açtığım zaman sanki çenem yerinden çıkoyo eklem yerinden çıkıyo ağızım kapnmıyon zorlamayınca sorun bu teşekkürler.........."
"yaklaşık 3 yıl önce sol omuzumun altında ve sırtımın tam ortasında bezeler çıktı doktor ozaman yağ bezesi dedi 10 gün önce omuz altındaki dokununca acımaya başladı doktora gittim iltihaplanmış dedi antibiyotik verdi 1 hafta sonra bonyo esnasınd patladı içinden kanla karışık koyu sarı sıvı aktı dr.1 ay sonra gel alalım dedi şimdi ise günde 1 kere akıntı yapıyor acaba kötü bir hastalık habercisimi beni aydınlatırsanız seviinrim...."
"44 yaşındayım. Bundan 20 yıl kadar önce duadanol ulkus perperasyonu sebebiyle mide ve ülser ameliyatı oldum. midemin bir kısmı alınmamış bundan iki yıl kadar önce, yaşamış olduğum bir stresle birlikte,karnımda şiddetli ağrılarla hastaneye gittim. bi cerrah tarafından endoskopi yapıldı ve hemen ameliyat etmemiz lazım dendi. midemin çeperlerinde kanamalar mevcuttu. çeşitli ilaçlar verdi. daha sonra bir gastro uzmanına muayene oldum. Oda endoskopi yaptı ve ilaçla tedavi önerdi.iki yıldır şikayetlerim belli peryotlarla tekrar ediyor. doktorum bağırsaklarımın arada bir ters çalışarak safra sıvısını mideye boşalttığını bununda bende kronik gastrit oluşturduğunu söledi. Aynı zamanda spastik kolon bulgularıda mevcut. 4 ay kadar önce tekrar endoskopi yaptırdım. biopside kronik gastrit dışında hiç bir şey çıkmadı. Kolonoskopi yaptırdım polip olabileceğinden şüpelendiği yerlerden biopsi yapıldı. temiz çıktı.devamlı nexiyum kullanıyorum. safrayı bağlamak için birde ursofalk. Fakat yinede arada bir sancılı krizler geliyo ve beni iki gün kıvrandırıyo. Her endeskopik kontrolde içeri girdiğinde doktorların ilk sölediği miden safra dolu oluyo. bu dertten nasıl kurtulabilirim. Cerrahi çözüm uygunmu. UYgunsa tavsiye edeceğiniz bir yer varmı. şimdiden çok teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. ..."
"Merhaba hocam benim de bir sorum olacak ergenliğe girerken meme arkasında fındık tanesi kadar bir şey çıktı bana ergenlik bitince geçer dediler ama hala geçmedi şuan 24 yaşındayım bu bana zarar verir mi acaba?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.