"MERHEBA;
Annemin karnının sol tarafında bele ve kasıklara inen ağrısı var. Yanısıra kabızlık, midede şişlik, sürekli gaz, zaman zaman ishal sözkonusu. Bununla ilgili kadın sağl.araştırması yapılmış olup bir sorun çıkmamıştır. En son gastoskopi ve kolonoskobi verildi. Ancak yapılma tarihine çok
uzun zaman var. Sizden ricam SSK hastanesinde görev alan aynı zamanda özel muayahanesi olan Genel Cerrahi Doktoru bilgisi gerekiyor. Konu ile ilgili yardımınızı rica ederim.
Annem:54 yaşında 60 kg. 4 çocuk sahibi..."

2 Cevap

0 Yorum