"Merhaba,
annem 48 yaşında ve hemoroid tanısıyla doktora kontrole gitti, zaman zaman (kabızluk sırasında) dışarda bezeler oluşuyor, kaşıntı sırasında içindede boncuk gibi şişlikler olduğunu, tuvalet ihtiyacını karşılarkende bıçak gibi battığını söylüyor, doktorumuz şu an için dışarda birşey olmadığını, iç hemoroid olabileceğini, kolonoskopi yapılması gerektiğini söyledi bilgilendirme amaçlı verdiği kağıdı okuduktan ( kolonoskopi sırasında karaciğerin yırtılması, bağırsağı delebilir kanama olabilir hatta binde bir ölüm riski) sonra annem korktu ve olmaktan vazgeçti, sizce de bunu gerçekten olması gerekir mi?
Bu arada annem şekerden mi kaynaklanıyor bilemiyoruz ama sıkıştığı anlarda tuvaletini tutamıyor yani aşırı sıkıştırıyor, tuvaleti aniden geliyor bunun sebebi ne olabilir, önerebileceğiniz birşey var mı?......"

1 Cevap

0 Yorum