" Çalışma ortamının aşırı sıcak olmasından dolayı pişik sonrası sol kalça orta noktada sertlik/şiş belirdi. Kıl dönmesi şüphesiyle genel cerrahhi polikliniğine gittim.Yağ bezesi olduğunu,önemsiz olduğunu,ancak büyüdüğü takdirde cerrahi müdahele ile alınacağını söyledi.
Yağ bezesinden açık sarı renkli akıntı gelir mi ? Akıntı sonrası sertlik kalmıyor.
Çıban olabilir mi ?
Tşk ederim. ( genelde kıl dönmesinin kuyruk sokumunda olduğunu internetten ve bu hastalığı geçiren arkadaşlardan biliyorum bu kıl dönmesi olabilir mi )...."

1 Cevap

0 Yorum