Hocam merhaba,
En son regl başlangıç tarihim 8 Aralık 2014. Buna göre tahmini yumurtlama tarihim 22 Aralık 2014 ve 09.01.2015 tarihinde. Kanda gebelik testimde Bhcg değerim 1932 çıktı. İnternetteki verilere göre 4 hafta 5 günlük hamile olduğum çıkıyor. Fakat dün ilk muayenemde doktor döllenmeden baz alarak 3 haftalık hamile olduğumu söyledi. Birçok sitede "Tıbben" regl tarihi baz alınarak hafta hesaplaması yapılması gerektiğinin doğru olduğunu okudum. Şimdi ben kendimdeki ve bebeğimdeki değişiklikleri takip ederken, araştırırken hangi hesaplamaya göre yapmalıyım? Bu konularda beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler, iyi çalışmlalar dilerim.
Saygılarımla,
Gamze Okutan