Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
X

Soru:
03.04.2011
Düşük

Benim, 17 Şubat'ta, 17 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için düşük yaptırılıp daha sonrasında kürtaj yapıldı. 20 gün kadar kanamam devam etti. 22 Mart'ta adet oldum ama normalden çok daha kısa sürdü, 4 gün, bittikten 1 hafta sonra tekrar az kanamam oldu ve 2 gündür kahverengi lekeler geliyor, sizce doktoruma gitmeli miyim yoksa normal mi bu lekeler?

Bu Soruya Doktor Cevabı Gönder
Bu Soruya Verilen Cevaplar ve Yorumlar
Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.
Doktorlarımıza sorularınızı iletin...
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.
iv>