Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Merhaba benim 3 ay önce beta hcg değerlerim 24/06/2016 75 30/06/2016 318 02/07/2016 400 04/07/2016 489 06/07/2016 616 olduğunda da dış gebelilik ihtimali denilip 90 lık metotreksat iğne yapıldı . Bu işlemin üzerinden 3 ay geçti yeniden ne zaman hamile kalabilirim. Birde sağlıklı bir gebelik süreci için ne gibi bir yol izlemeliyim. Bu arada yaşım 32 bir de 8 yaşında bir çocuğum var. Daha önceki gebeliğimde hiç bu şekilde bir problem yaşamamıştım. Yardımlarını için şimdiden çok teşekkür ederim. ..."
"45 yaşında bayanım.saçlarım çok dökülüyor bunun üzerine kan tahlili yaptırdım. kan değerlerim RBC :3.74 HGB : 11.2 HCT: 33.2 olarak çıktı. DEMİR (SERUM) :132 bu durumda kansızsızlık var mı ? kan ilacı kullanmam gerekir mi ? şimdiden teşekkür ederim...."
"Hocam merhaba 25 yaşındayım diz altımda kahverengi garip lekeler oluştu birden 1 aydır bu şekilde doktora gittim ve eritema ab iğne olduğunu söyledi ısıtıcıdan kaynaklı, ısıtıcıya yakınlığım doğru kış ayı boyunca masa altında hep yakındım fakat bana tedavisi yok dedi ve çok üzgünüm şuan belirli bir kremi yok mu yada bitkisel bir çözümü bu lekeleri nasıl yok edebilirim? Lütfen yardımcı olur musunuz?..."
"Merhaba, ya bende önceden gittiğimde doktora kolonoskopi endoskopi yaptırdım ve şunlar yazıor du fundusta mukozal peteşiyal kanamalar görüldü ve ödemliy di, ilaçları kullanmaya başladığım zaman mide yanmam felan geçti fakat mide bulantım geçmedi onun için metpamid verdiler geçti biraz, tedavi daha 1 haftalık şuanlık, ama dışkıda koyu renk gördüm test yaptırdığımda Dışkıda Hhb(Monoklonal) yazıor du buda kanamaya işaret fakat ertesi gün böyle bir şey görmedim ama sonrasındaki günde yine aynı ve halsizlik var gibi, ama mide yanması kusma isteği felan azaldı sadece bu dışkı da koyu renk olmasından korkuyorum, Yaşım daha 20 gencim böyle bıçak altına yatmak istemiyorum, Nolur bana yardımcı olun en kısa sürede Nolurrr...."
"İyi günler, merak ettiğim birşey var annem 2007 yılında göğüs kanserinden tedavi oldu ve tedavi olumlu sonuç verdi, göğüslerini küçülttü ve rahmini aldırdı, uzun zamandır ters bir durum yoktu fakat rutin kontrollerinde batın incelemesinde karaciğerde bir kitle görüldü. Fakat diğer bütün organlar temiz çıktı. 25 mm boyunda ve düzgün kontürlü, kontrast tutunumu yapmış fakat doktorlar hiçbir şey söyleyemediler , ne iyi dediler ne kötü ve tanı koyamadılar, biyopsi istediler, mr sonucunda da "metastaz ekarte edilemez" diye bir yazı mevcuttu. Cevaplarsanız çok memnun olurum...."
"Merhabalar.. Size bi sorum olacak,vakit ayırır da cevap yazarsanız çok memnun kalırım. Annem 45 yaşında bir kadın ve ufak bi üşümesi ile belinde başlayan ve ordan rahim bölgesine giden ve mide bulantısı, iştahsızlık yapan bi ağrısı oluyor.he bide bazen şişkinlik bazende büyük tuvaleti olmadığı halde varmış gibi hissedip sık sık tuvalete gitmesi de var.Ayrıca uzun süreli üşürse bu ağrılar çok daha fazla şiddetli bi şekilde dayanılmaz oluyor.İlk gittiğimiz hastanede enfeksiyon dendi ilaç verildi, tekrarladı.Diğer başka bi hastaneye gidişte ise kansızlık dendi kan ilacı ile ağrılar azaldı ama yine tekrarladı.Ve unutmadan ;sabahları yataktan doğrulurken şiddetli bi bel ağrısı tutuyor yan dönerek kalkmaya çalışıyor.Gittiğimiz doktorlar bişey yok,basit şeyler deyip yolluyorlar.Bulunduğumuz şehir küçük bi şehir. Bi gördüğümüz doktoru bir daha bulamıyoruz malesef. 😞 Şuan soğuklar ile birlikte ufak ufak sızılar artmaya başlamış yine.Siz bu durumda bize ne önerirsiniz ve buna ne ad koyarsınız? Yardımcı olursanız çok sevinirim.İyi günler diliyorum...."
"Bas dönmesi şikâyetiyle gıttıgım doktorumun istediği mr sonucum aşağıdaki sekıldedır? Tedavi edilmesi gereken bir durum var mıdır? Bilgi verebilir misiniz? kontrastlı kranial mrg tetkiki klinik bilgi:
bulgular: Sağ frontal alanda lateral ventrikül anterior honru düzeyinden başlayarak derin ak madde boyunca kateden sadece kontrastlı serilerde izlenen konvansiyonel serilerde vizualize edilmeyen vasküler yapı (venöz anjiyom?) ile uyumlu görünümdedir.
"Merhaba doktor bey benim annem 2 hafta kadar ishal karın ağrıları yaşıyor, kilo kaybı var ama bu daha önceden olan bir şey daha sonra halsizlik var ateşi de oluyor zaman zaman. Tüm ısrarlarımıza rağmen bir şey yoktur diyor ve doktora gitmek istemiyor. Ama ben korkuyorum. Lütfen bilgilendirir misiniz bu mikrobik bir şey mi?..."
"Doktor bey/hanım merhaba bundan 3 ay önce sol gözüm sebepsiz yere şişti. Işığa hassasiyetim olduğu için düşündüm. Çünkü karanlıkta telefon ışığı gözümü çok etkiliyor. Ama doktora gittiğimde alerji veya arpacık olabileceğini söyledi. 15 gün kadar damla krem kullandım ve şişkinlik geçti ama göz kapağının orada yumruk gibi sert çokta belli olmayan bir şişkinlik kaldı. Bu şişkinlik kaç ay oldu geçmedi. Cerrahi bir operasyon mu veyahut ne olabilir? Yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden çok teşekkür ederim...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.