Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Merhaba Doktor Bey / Bayan
Diyabet ve yüksek tansiyon hastasıyım.
Düzenli olarak 10 mg tansiyon ilacı ve diyabet ilaçları alıyorum
Açlık diamicron tokluk da glokufen 850 mg alıyorum 1-3
Sabah açlık şekerim i ölçüyorum 102
2 dilim kepekli ekmek
5 adet Zeytin
kiprit kutusu büyüklüğünde peynir
1 adet dometes yiyorum
işe geliyorum 2 saat sonra tokluk ölçüyorum 230 değer i alıyorum
diğer zamanlar da normal görünen şeker değeri sabahları neden yüksek olmakta anlam veremedim.
yardımcı olursanız sevinirim
tşk...."
"İyi günler hocam benim 10 gündür üren bir kabızlık ve karın ağrım var bunun için dr gittim gaz sancısı olarak bana ilaç verdi karın ağrım hafif şiddette fakat kabızlığım devam ediyor günde 2 defa çıkabiliyorum fakat beni oldukça zorluyor dr kolonoskopi yapmayı önerdi sizce nasıl bir yol izlemem gerekiyor kabızlık ve karın ağrısı korkutucu bir durum mudur? teşekkür ederim...."
"merhaba degerli hocam okuduklarima gore bende kronik prostat iltihabi var. penisimden akinti seklinde saydam sivi geliyor, cinsel isteksizlik var ve penisim normal buyuklukte degil cok kucuk.yasim 18. penisimin kucuk olmasiyla iltihabin bir alakasi varmidir
penisimin bas kisminda puturcuklar var ve ozellikle govdeyle birlestigi yerde cokcok kucuk sivilceye benzeyen beyazliklar olustu. birde en ufak surtunmede aci hissediyorum. bunun sebebi kronik iltihap mi baska biseymi?
yaklasik 2 - 3 yildir kronik p. iltihabi var bende ve simdi tedavi edilirse iyi olma olanagim varmi?2-3 yillik donemdetum fonksiyonlarimi yitirmismiyim veya prostan kanseri baslamis olabilirmi?
doktor nasil bir tedavi uygulayacak. ameliyat mi hap mi yoksa baska biseymi?birde normal hastaneyemi gitmeliyim tedavi icin her hastanede uroloji bolumu olurmu?..."
"merhaba, bende kasik mantari basladi gecen sene iki kez doktora gittim. her ikisindede merhem verdi. merhemler etki etti ama tekrar basladi. simdi ise buna ilave olarak koltuk altim curumus gibi morardi ve kasinti olusuyor. mantara benziyor. be kasintidan avucumun icinde, bas parmagimda ve bacakgimin bukuldugu yerdede var. aceba hepsi mantarmi yoksa baska bir hastaligin belirtisimi? tesekurler..."
"bende 3 yildir prostatit var. penisimden yapiskan saydam sivi geliyor ve bosalmalarimda bu sekilde oluyorsebebi nedir?
penisim sertlesmeden once cok kucuk bu prostatitle ilgilimi yoksa kilom etkilimi buna?..."
"Bebeğim 5 ay 20 günlük. Doktora götürdüm az kilo alıyor diye sadece 1 ay 10 günde 160 gr almış. Sadece anne sütü alıyor. bezini açıp baktı kakası kokuyor iltihap var dedi antibiyotik yazdı. Tahlil yapmadan anlaşılır mı? Ne kadar doğru? Boş boş antibiyotik kullanmak istemiyorum...."
"22 günlük bebeğim var, emzirdikten sonra sürekli kusuyor, bazen çok kusuyor bazen de az ama kıvamlı kusuyor. 2 saatte bir 5-10 dk emiyor, sebebi ne olabilir?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.