Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"15 Nisanda 3 aylık aşı yaptırdım. 1 ay ara kanamalarım oldu. 2.ay her gün az az kanamam oldu hiç kesilmedi. devam edersem bu kanamalar ne zaman kesilir? bırakırsam yani temmuzda kullanmazsam ne zaman düzene girer? ..."
"merhaba
ben daha önce mol gebliği geçirdim ve kürtaj olup tedaviye devam ettikten sonra yaklaşık 7-8 ay önce sol yumurtalığımda kist olduğu ortaya çıktı ve ameliyatla alındı son adet tarihim 19 şubat ve adet görmeyince test yaptım ve pozitif çıktı.31 mart ta yaptırdığım beta hcg 640 4 nisanda 980 ve dün 7 nisan da 1040 çıktı çok fazla olmamakla birlikte kanamada geçirdim ve hala devam ediyor ama çok az bazen oluyor bazen olmuyor. 4 nisanda yapılan ultrasonda gebelik kesesi görünürken doktorum doppler istedi ve ondanda missed abortus sonucu aldım ama doktorum biraz daha bekleyelim bir hafta sonra bir daha bakalım dedi şu anda yatarak günümü geçiriyorum yardımcı olursanız çok sevinirim psikolojim bozuldu.acaba hamileliğim devam ediyormu en azından böyle bir ihtimal varmı?..."
"6 aylık bebeğim var. ek gıdaya başlamıştım. yaklaşık bir hafta kadar kahvaltıda bebe bisküvisi yedirdim. bir problem olmadı. bir hafta sonra kaka yapmamaya başladı. fakat hiçbir ıkınma zorlanma karın ağrısı sancısı yok. ne yapmam konusunda bilgi verirseniz sevinirim. teşekkiürler....."
"PIGMENTCLAR SERUM YOĞUN LEKE KARŞITI BAKIM SERUMU almak istiyorum. Erkek olduğum için 0 tecrübem var ve bir sormak istedim. Benim için olur mu veya kullanabilirmiyim cildimde sadece benler var yani kahverengi lekeler krem hakkında bilgi almak istiyorum. Onaylarsa bir doktor alıcam...."
"Merhaba Doktor Bey / Bayan
Diyabet ve yüksek tansiyon hastasıyım.
Düzenli olarak 10 mg tansiyon ilacı ve diyabet ilaçları alıyorum
Açlık diamicron tokluk da glokufen 850 mg alıyorum 1-3
Sabah açlık şekerim i ölçüyorum 102
2 dilim kepekli ekmek
5 adet Zeytin
kiprit kutusu büyüklüğünde peynir
1 adet dometes yiyorum
işe geliyorum 2 saat sonra tokluk ölçüyorum 230 değer i alıyorum
diğer zamanlar da normal görünen şeker değeri sabahları neden yüksek olmakta anlam veremedim.
yardımcı olursanız sevinirim
tşk...."
"Hocam merhaba ben adetime 5 gün kala beta hcg yaptırdım 11,80 çıktı idrarda da çift çizgi çıktı biri silik , ultrosonla baktırdığım da kalınlaşma var ve kese gibi görünmüyor küçük dedi hamilemiyim acaba...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.