"Sürekli karın ağrısı çekiyorum, şişkinlik oluyor, sürekli gaz çıkışı yapıyorum, yemek yerken çabuk doyuyorum ve genellikle karın ağrısı çekiyorum yemek yedikten sonra. Acile çıktığımda doktor gastirit dedi bazen ağzıma ekşimsi tat geliyor...."

0 Cevap

0 Yorum