Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Benim eşim 6 yıldır minirin tablet kullanıyor 2mg'lık bana bir doktorum minirin çocuk olmasında çok etkisi olduğunu zamanla kısırlığa yol açtığını ve bırakması gerektiğini söyledi ve ben eşime yaklaşık 6 aydır içirmiyorum. Altına kaçırmaları arada devam ediyor ama eskisi kadar değil biz iki yıllık evliyiz ve çocuğumuz olmuyor eşim bundan 3 yıl önce valikosel ameliyatı oldu ve sol testisini kaybetti haliyle sperm sayısı %75 azaldı,ne yapmam gerekiyor? Kimse ilgilenmiyor ne olur bana bir akıl verin artık çocuk gördüğüm zaman ağlıyorum şimdiden teşekkürler...."
"Merhaba, Eşim 34 yaşında ve 74 kilo olup 2002 yılında safra kesesinde taş olduğundan kese alındı. 10 yıla yakındır eşimde karaciğer yağlanması bulunmaktadır. Son zamanlarda karaciğerindeki ağrıdan dolayı doktora gittik kan tahlilleri ve ultrason çekildi. Karaciğer enzimleri normal değerde ancak ultrasonda karaciğerde büyüme(170 mm) tespit edildi. Doktorumuz beslenme konusuna dikkat etmemizi söyledi başka bir öneride bulunmadı. Ayrıca biz yemeklerde zeytin yağı kullanıyoruz ama bu yağın safrayı çalıştırdığını bundan dolayı yağımızı değiştirmemiz gerektiği söylendi, sızma zeytin yağını bırakmamız mı gerekiyor, ayrıca bu karaciğerin bu durumu hakkında neler önersiniz? Bilgilerinize sunulur, saygılarımla...."
"Merhaba, 35 yaşındayım, 10 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Doğumdan sonra nükseden ve sadece gülme, ıkınma, ağır kaldırma gibi zorlama ile nükseden anlık ve hafif baş ağrım için dr a göründüm. Beyin mr'ımda aşağıdaki bulgu dışında herşey normal görünüyor. "Serebellar Tonsiller Foramen Magnumun üzerindedir." Bu ne demektir acaba? Bu arada 5 yıl önce baş ve boyun mr'ı çektirdiğimde raporumda böyle bir sonuç belirtilmemişti, boyun düzleşmesi tanısı konmuştu sadece. Çok teşekkür ederim...."
"Merhaba, 35 yaşındayım, 10 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Doğumdan sonra nükseden ve sadece gülme, ıkınma, ağır kaldırma gibi zorlama ile nükseden anlık ve hafif baş ağrım için dr a göründüm. Beyin mr'ımda aşağıdaki bulgu dışında herşey normal görünüyor. "Serebellar Tonsiller Foramen Magnumun üzerindedir." Bu ne demektir acaba? Bu arada 5 yıl önce baş ve boyun mr'ı çektirdiğimde raporumda böyle bir sonuç belirtilmemişti, boyun düzleşmesi tanısı konmuştu sadece. Çok teşekkür ederim...."
"Merhaba ben 23 yasındayım ilk gebeliğim 8 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj oldum şuan ise 9 haftalık hamileyim ve yakın zamanda sağ göğsümün ucu sol göğsüme Gore aşağıda olduğunu fark ettim herhangi bir ağrı yada kitle yok aileden gelen bir kanser hastası da yok ben hamilelikte böyle şeyler olabilir mi acaba birde internette araştırdığımda progesteron hormonu da neden olabiliyormuş kansere benim düşük riskim olduğu için ilacı günde 3 kere alıyorum progestanı ben ne yapacağımı bilemedim...."
"Merhabalar; 3 gün önce sağ alt taraftaki azı dişlerimden birini çektirmek durumunda kaldım. Önceden kanal tedavisi uygulanmış fakat dolgusu düşmüştü, korkudan ve ihmalden tekrar gidip dolgu yaptırmayınca diş zamanla daha da kötü hale gelerek kırıldı ve ufacık kaldı. Ağrı ve acıların başlamasıyla mecbur diş hekimime gitti film çekti ve çekmekten başka bir yol olmadığını söyledi. Diş kırılarak ufalandığı için tutacak yeri bile olmadığından komplikasyonlu ve zor bir çekim oldu tabi ki, bugün çekimin 3.günü ilk iki günde de ağrılarım oldu fakat doktorum zor bir çekim olduğundan normal olduğunu söyledi. Ancak bugün o çekim boşluğunda iğrenç bir koku ve tat oluştu her hangibir durulamayacak derecede ağrım veya ateş yükselmesi zonklar tarzda bir ağrım yok. Hafif ağrılarım devam ediyor arada ama ilaçla kesilemeyecek derece değil. Diş çekiminden 24 saat sonrasından itibaren hafif hafif fırçalamaları ve ağız gargaralarını düzenli kullandım bölgeyi temiz tutabilmek için. Ama yine de bu kötü tat enfeksiyon belirtisi olabilir mi? Cevabınız için şimdiden teşekkürler...."
"Merhaba, bebeğim tam 3 aylık, çok uyumasından endişe ediyorum, genellikle 18 saatin üzerinde uyuyor, gece aralıksız 8 saat, gün içerisindede 1,5 saat uyanık kalıp tekrar uyuyor, yardımcı olursanız çok sevinirim......"
"Hocam regl 3.günü sonuçlarım: Tsh: 2.313/0.6-5.5 / Fsh : 5.36/2.00-10.00 Lh:3.34/1.1-11.6 E2:141/0-160 Yaşım 47 dört beş aydır Fsh bu şekilde daha önce 13lerde idi.bunun sebebi menopoz belirtisi olabilir mi.ayrıca E2 değerim normal mi cevabınız için çok teşekkür ederim ..."
"Hocam regl 3.günü sonuçlarım: Tsh: 2.313/0.6-5.5 / Fsh : 5.36/2.00-10.00 Lh:3.34/1.1-11.6 E2:141/0-160 Yaşım 47 dört beş aydır Fsh bu şekilde daha önce 13 lerde idi.bunun sebebi menopoz belirtisi olabilir mi.ayrıca E2 değerim normal mi cevabınız için çok teşekkür ederim..."
"Merhaba, oğlum 7 yaşında ve 3 aylıktan itibaren allerji tedavisi görüyordu. 4 ay önce atopik dermatit ve allerjik astım teşhisi ile fakülte hastanesinde ivig tedavisine başladılar. İlk sorum doğru bir tedavi yapıyor muyuz? İkinci sorum yan etkisi olur mu? Ayrıca uygulanırken 8 saatte gitmesi gereken ilacı hemşireler 4 saatte veriyorlar sakıncası var mı? Teşekkürler lütfen cevap yazınız...."
"2 gündür sağ yumurtalığımda sızlama ve hatta bazen de gidip gelen ağrılar oluşuyor, yumurtalık sanki diğerine nazaran biraz büyümüş gibi ya da bana öyle geldi, ara ara kesilse de içten içten ağrılar var. Uzmana görünmem gerekir mi yoksa geçicı bir ağrı mıdır?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.