"Gecikme demişsiniz ancak belirtmeliyim ki bu aya kadar, ilacı bırakana kadar da bekar iken de hep 28 günde bir oldum, düzenli idim, ilacı bırakınca ilk defa geciktim, hatta hamileyim sandım, değilmişim, kilo aldım bu dönemde, korkmalı mıyım yani?..."

0 Cevap

0 Yorum