Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"ben kızımın tahlıl sonucunu ögrenmek ıstıyorum idrar OSM(SPOT):647 İdrar osm (24h) kanOSM :300 KAN..TRG 81 mg normal deger(100-150) bu sonuçları acıklamanızı ıstıyorum bunlar ne tahlılı bır sorun varmı yardımcı olursanız sevınırım ..."
"Merhaba, oğlum 11 yaşında bademcikleri yok ve sürekli hasta oluyor. Ateşi 40 derece yarım novalgin iğne vuruldu mukusu burnuyla atamadığı için sürekli öksüyor ve kusuyor. Önceden alerji tedavisi de gördü oğlum için endişeliyim ne yapmalıyım bana yerdımcı olur musunuz?..."
"merhaba bundan 3-4 ay önce kadar eşimin WBC değerinin düşükolduğu farkedildi 3.4 gibi dahiliye uzmanı bu değerin bir aydan fazla byle devam etmesi sonucunda hematoloğa görünmemiz gerektiğini söyledi.Ege ünv. hematologa göründük yapılan tetkikler sonucu bir kan hastalıgı olmadiı ve enfeksiyoz mononükleoz oldugu söylendi.hiçbir ilaç verilmedi sadece dinlenme önerildi.Bu teşhisin üstünden tam 3 ay geçti fakat WBC oranı hala aynı ve eşimde çok fazla eklem ağrıları var bacaklarında daha çok. romatizma testleri temiz çıktı ve doktorumuz bir açıklama getirmedi.NE yapmalıyız lütfen yardım edin WBÇ hala düşük olması neye işarettir ve eklem ağrıları neden olabilir. Bunu dışında kan testlerinin hepsi norma sedim normal ultrasan sonuçları normal çıktı...."
"merhaba bundan 3-4 ay önce kadar eşimin WBC değerinin düşükolduğu farkedildi 3.4 gibi dahiliye uzmanı bu değerin bir aydan fazla byle devam etmesi sonucunda hematoloğa görünmemiz gerektiğini söyledi.Ege ünv. hematologa göründük yapılan tetkikler sonucu bir kan hastalıgı olmadiı ve enfeksiyoz mononükleoz oldugu söylendi.hiçbir ilaç verilmedi sadece dinlenme önerildi.Bu teşhisin üstünden tam 3 ay geçti fakat WBC oranı hala aynı ve eşimde çok fazla eklem ağrıları var bacaklarında daha çok. romatizma testleri temiz çıktı ve doktorumuz bir açıklama getirmedi.NE yapmalıyız lütfen yardım edin WBÇ hala düşük olması neye işarettir ve eklem ağrıları neden olabilir. Bunu dışında kan testlerinin hepsi norma sedim normal ultrasan sonuçları normal çıktı...."
"Merhaba. Boğazımda ayda bir veya iki kez aft olduğunu tahmin ettiğim yaralar çokıyor. Ağzımda da sık sık çıkıyor. Boğazımdaki yaralar bazen kanama yapıyor. 1 yıldır sigara, 10 yıldır da alkol kullanmıyorum...."
"Merhaba. Omuzlarımda, dirseklerimde, belimde ve diz kapaklarımda ağrılar var. Dirseklerimdeki ağrı geçen sene sağ kolumda yoğundu, bu sene sol kolumda. Çok hafif şeyleri kaldırırken bile kolum çok ağrıyor. Sağ kolumu yatarken veya dinlenirken başımın arkasında tutup bir zaman sonra düzeltirken omuzuma şok şiddetli bir ağrı giriyor. Daha önce omzumdaki ağrı için doktorlar kas sıkışması dedi, uzun zaman geçmesine rağmen iyileşme olmadı. Verilen ilaçlar sadece ağrıyı giderdi. Belimdeki ağrı içinse zorlamışındır veya mekanik ağrı gibi şeyler söylendi, gene ağrı kesici ilaçlar verildi ama gene bir şifa bulamadım...."
"Merhaba. Ben 49 yaşında bir bayanım. Son üç aydır adet dönemlerinin arasında ara kanamaların olması nedeniyle doktora başvurdum. Yapılan testler ve sonrasında biyopsi sonucunda endometrial hiperplazi, basit tip atipsiz ve endometrial polip tanısı konuldu. Tanı sonrasında poliplerin, genel olarak kanser riskini arttırıcı etkisi olduğundan dolayı, muhakkak temizlenmesi gerektiği söylendi. Bu poliplerin iyi huylu mu kötü huylu mu olduğu bilinmeden, "neden olabilir"lerle ameliyat olmam doğru mudur? Yoksa üç aylık ilaç tedavisi sonrası yapılacak biyopsi sonucunu mu beklemeliyim? Değerli bilgilendirmeniz için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim...."
"Merhaba ben bel ve basen sorunlarım için sauna bert şort almak istiyorum ama zararı var mı bedenim için ve kalçamda çok fazla çatlak var bunları arttırır mı bu malzemeyi kullanırsam? şimdiden teşekkürler...."
"Merhaba ben bel ve basen sorunlarım için sauna bert şort almak istiyorum ama zararı var mı, bedenim için ve kalçamda çok fazla çatlak var bunları arttırır mı, bu malzemeyi kullanırsam? şimdiden teşekkürler...."
"Merhaba, ben Efexor 75 mg. kullanıyorum, dün ilacım bitti, başım dönmeye başladı, bugün de dönüyor, evde Efexor 150 mg. var, onu içsem birşey olur mu, baş dönmem geçer mi? ..."
"Saç derimin sadece bir bölgesinde kepeklenme ve pul pul dökülme oluyor. Dermotive adında bir ilaç kullandım fakat pek etkisini görmedim. Önereceğiniz bir tedavi var mı?..."
"17 yaşındayım. Bende biraz fasla kıllanma var diye cildiye ye gittim hormon testi yaptı testin sonuçlarında bazı hormonlar yüksek çıktı cildiye çocuk endokrinolojisne yönlendirdi oda yaşadığım şehirde yokmuş başka bi ile yönlendirdi şuan gidemiyorum tahlil sonuçlarını size atsam bakabilir misiniz önemli bişey var mı gitmem gerekiyor mu? ..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.