Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
Merhabalar ben hamileyim ama bu bebeği istemiyorum maddi durumundan dolayı bir tane kızım var ama bu bebeği daha istemiyorum nasıl düşük yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
"Yaklaşık 4 gün önce guatr teşhisi ile Euthyrox 50 Mg lık ilaç verildi.4 gündür sabah aç karnına kullanıyorum ilacı aldıktan yaklaşık 5 dakika sonra boğazımda elektriklenme hissediyorum.Aldığım ilk günden itibaren boğazımda aşırı derecede şişlik yutkunamama ve yanma şikayetim var.bu ilacın yan etkisimi yoksa farklı bir durummu söz konusu ilacı bırakmayı düşünüyorum lütfen yardım edin...."
"Merhaba hocam benim eşim bıçaklandı sol bacağının diz kapak kısmından itibaren bazı yerlerinde his var bazı yerlerinde yok bu geçer mi ameliyatla hastanede bize 21 gün sonra emg çekip gelin bakalım dediler beni aydınlatırsanız sevinirim...."
"İyi akşamlar, ben yurtdışında yaşıyorum, ve haftaya dermatoloğumla randevum var. Roaccutane isticem. Fakat burada bu ilaca takviye olarak doğum kontrol hapı ve her ay kan tahlili mecburi. Ben şu an 17 yaşındayım, cinsel ilişkim yok ve uzun bir süre boyunca olmayacağına eminim bu yüzden doğum kontrol hapını almak istemiyorum. Eğer bu hapı kullanmaszam acaba kan tahlilinde belli olur mu? Teşekkürler...."
" Hocam benim dün başımın sağ tarafına bıçak saplanması gibi bir ağrı girdi canım çok yandı ve farkında olmadan bağırmışım Çok fazla sürmedi geçti. Akşam saatlerinde ayni acı bu sefer de başımın sol tarafına geldi. 2 ay önce mr çekildi ancak herhangi bir problem olmadığı söylendi. Aynı zamanda uyandığımda bacaklarımda kuvvetsizlik hissediyorum ve hiç yürüyecekmiş gibi hissediyorum. Teşekkürler...."
"Başımın sağ tarafında acı şeklinde çok büyük bir sancı bir kaç defa girip çıktı aynı acı akşam saatlerinde sol tarafta da oldu bununla ilgili bilgi almak istiyorum ilk defa böyle bir acı oldu 2 ay önce mr çekildi ancak patolojik bir sonuç görünmedi çok şükür...."
"Sag lob 16×16×53mm. Sol lob 16×15×51mm. Tiroid bezi parankimi hipoekoiksahalara sekonder heterojendir. Kanlanması artmıştır. Bulgular tiroidit ile uyunlu dur. Sag lob isthmus bileşkesinde 13×7mm boyutunda hipoekoik noduler alan izlendi. Sol lobda 3mm çaplı hipoekoik bir başka noduler alan mevcuttur. Doktorum tiroid sintigrafisi istedi ama detaylı öğrenmek isterim sayın Hocam...."
"merhaba ben 13 yaşındayım ve iki aydır adetim geliyodu üçüncü ay oldu mastrmasyondan sonra kan geldi çok azzzzz bir miktarda adet olduğunu düşündüm ama 2 gün oldu hala adetimin devamı gelmedi çok korkuyorum nolur yardım edin
..."
"Biz eşimle 1 aydır korunmuyoruz fakat bu ay adetim 10 gün sürdü, lekelenme ile başladı, son beş gün aşırı derecede kanamam oldu, doktora gittik, bütün testler yapıldı, çok yumurtam olduğu, bunların ağrı ve kanama yapabileceği söylendi, stres yapmamam gerektiği söylendi. Prolaktin hormonu 21 çıktı, acaba yüksek mi? Teşekkür ederim...."
"ENSEMDEKİ SÜREKLİ OLANAŞIRI AĞRILAR, ZONKLAMALAR, HALSİZLİK VE UYKUSUZLUK SONUCU EMAR ÇEKİNDİM. EMAR SONUCU :
1- SAĞ YAN VENTRİKÜLDE VARYASYONEL OLDUĞU DÜŞÜNÜLEN MİNİMAL GENİŞLEME,
2- SAĞ VRTEBRAL ARTERDE HİPOPLAZİ.
DİYE AÇIKLAMA VAR.
YARDIMCI OLURSANIZ MEMNUN OLURUM..
SAYGILARIMLA...."
"Merhaba Doktor bey/hanım
Ben yaklaşık 4 yıllık hepatit C hastasıyım. Hastalıkta 2. Nüksümü geçirdim . Benim sorum insülün direnci ile ilgili böbrekte pıhtı oluşumuna bağlı HCV nükslerinin olabildiği bununla ilgili çalışmaların 2005 yılında onaylandığı gibi bilgiler öğrendim.(bu bilgileri anladığım şekli ile aktarıyorum..Yanlışlarım olabilir)Bu konuda da aslında nefroloji yada endokrini ilgilendiren başka ilaç kürlerinin uygulandığını öğrendim.Bu konu hakkında bilgi almak istiyordum.Saygılarımla..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.