"merhaba ,
eşimin sperm analizi ektedir. 4 gün perhiz sonrasıdır.
Sonuçlar normal mi? syg,
Görünüş :* Normal Anormal Hacim :5 ml
Viskosite :* Normal Anormal pH :7,2
Likefaksiyon :* Normal Anormal
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Motilite (100 spermatozoa) Yıkama Yöntemi: Swim-up
% A (hızlı hareketli) :22 Yıkama Sonrası
% B (yavaş hareketli) :22 % A (hızlı hareketli) :40
% C (yerinde hareketli) :11 % B (yavaş hareketli) :40
% D (hareketsiz) :45 % C (yerinde hareketli) :0
Vitalite( %) : % D (hareketsiz) :20
Konsantrasyon (mil./ml) :90 Yıkama sonrası Konsantrasyon(mil/ml):20
Toplam spermatozoa(mil) :
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Morfoloji (Kruger; Normal %'si) :2 Normal > %4
Temel Patoloji :
Akrozomal indeks..."

0 Cevap

0 Yorum