Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"küçükken testislerm inmemiş ve kansere dönecekken alındı.protez takıldı(2003).2 testisimde yok acaba kök hücre vb yollarla çocuk sahibi olabilirmiyim.34 yaşındaym.teşekkürler..."
"Haddinden fazla yüzüm kızarır. Mesela kulaklarım, alnım, yanaklarım, hatta biraz da gözlerimin beyazı ve boynum hepsi aynı anda kızarır. Ben normalde atik cesaretli bir insanım fakat bu kızarmalardan dolayı istediklerimi yapma konusunda kısıtlanıyorum. Ben öğrenciyim ve aynı zamanda çalışıyorum. Sırf bu kızarmamdan dolayı kolay beri okulda ne derslere katılım yapabiliyorum nede iş hayatımda müşterilerle iletişim kurabiliyorum. Eğer mecbur kalma durumum olursa lafımı kısa kesiyorum ki daha fazla kızarmayım. Biliyorum insanlar utandıklarında kızarırlar fakat başkalarına nazaran aşırı çok oluyor bende. Bazen en yakın arkadaşlarımla bile sohbet ederken kızarmaya başlıyorum utanmam olmamama rağmen. Bu sıkıntımın sebebi olarak da yüzdeki kılcal damarların yüzeye yakın olması gibi bilgi duydum kulaktan dolma olarak bunun tedavisi var mı ve varsa eğer nerede tedavi olabilirim ve maliyeti ne kadar tutar. Eğer sorunumu dikkate alır da cevaplarsanız çok minnettar olurum. Saygılarımla...."
"Benim sorunlarım 4-5 gün öncesinden başladı. Vücudumun bazı bölgelerinde kızarıklıklar vardı, bunun çarpmaya bağlı olduğunu düşünerek fazla dikkate almadım ama bu kızarıklıklar gittikçe artmaya başladı ve saçlarımda dökülme arttı. Ayrıca 2 gündür boğazımda yutkunma sorunlarım var. Acaba sizce sorunum nedir ?..."
"Merhaba oğlum yetişkin çocukluktan beri boğaz hastalıkları ile çok sıkıntı yaşadık.Şimdi ise özellikle sabahları daha çok olmakla beraber bütün gün gıcıklı bir öksürük yaşıyor .doktora gidiyor antibiyotik veriyor ama geçmiyor. Geniz akıntımızda var. Durumu allerjikmi başka bir şeymi bilemedik yardımcı olursanız çok seviniriz çok rahatsızedici bir durum yaşiyoruz teşekkürler...."
"Ensemde 3 gün önce 1,5 cm çapında bir beze oluştu, kızarık ve elimi sürdüğümde ağrı oluyor ve herhangi bir uç vermemiş durumda. Fırsat bulduğumda bir hekime mutlaka göstericem fakat kendimi rahatlatmak adına bunun ne olabileceği hakkında yardımcı olabilir misiniz?..."
"Lütfen yardım edin, ben kendimi bildim bileli böyleyim sürekli bir kaşıntı. Banyodan sanki karıncalar vücuduma istila ediyor ve ısırıyorlar. 1 saat abartısız kaşınıyorum. Bir şey değildir deyip geçiştirdim. Ayrıca genital bölgemde sürekli bir kaşıntı var. Lütfen bir şeyler söyleyin, küçük bir köyde oturuyorum şu an burada doktor yok. O yüzden ile gitmem gerek ama gidemiyorum. ..."
"Yaklasik 20-25 gun once sicak ve soguk ortamda kaldim. Sabah uyandigimda bas agrisi vardi. Saat ilerledikce ensemden basima bir zonklama ortaya cikmaya basladi. Ayaga kalkinca siddetleniyor yatinca geciyordu. 3 gun serum verdi doktorum agri kesici bulunan. Ardindan boyun kireclenmesi ve sinuzit dedi. Tomografide soyledigine gore sinuzit disinda bir sey yoktu fakat sinuzit kaynakli kistler olusmus burnumun kenarinda ve genzimde. Ense zonklamalarim azaldi ama gecmiyor. Baska bir kbb uzmanina gittim 4 gun once antibiyotik verdi. Dedigim gibi azaliyor ama tamamen gecmiyor asla. Doktorlarla temas halindeyim ama ayni zamanda psikolojik olarak cok etkileniyorum. Lustrale baslatilmak zorunda kaldim. Yardimci olursaniz sevinirim. ..."
"Nişanlım bundan iki yıl kadar önce Hsv Tip 2 rahatsızlığı geçirdi. hastalık tüm belirtilerle ve lezyonlarıyla gerçekleşti. kendisiyle tam bir ilişkimiz olmadı , ancak vücut sıvılarımızın teması yoluyla öncesinde ve sonrasında bana da bulaşmış olabileceğini düşündüğüm için hsv tip 2 igg ve igm testleri yaptırdım. testlerden biri negatif çıktı diğeri ise "sınır değer" bu ne anlama geliyor. Ben hastalığın hiçbir belirtisini yaşamadım. ilginiz için şimdiden teşekkür eder saygılar sunarım ..."
Merhabalar bugün sabah macrol 500 mg antibiyotik hapını içtim ve daha sonra hastane ye gidip b12 dodex iğnesi oldum. Eve gelince üzerimde halsizlik var ve ellerim titriyor. Kendimi kötü hissediyorum. Ne yapmam lazım teşekkürler.
"Annem 1 ay önce kalp krizi geçirdi anjiyo oldu ve 3 damarı tıkalı çıktığı için 2 gün sonra ameliyat oldu ameliyattan 2 saat sonra sorun çıktığını söylediler ve tekrar anjiyo oldu. O günden beride eeg emar kan testi vs herşey temiz çıktığı halde uyanamadı bilinçsiz tepkiler veriyor diyabet tansiyon ve şeker hastası kilosu fazla bugun ise enfeksiyon kaptığını söylediler nabızı da 130 nabız hızı normal mi? ve neden hala uyuyor olabilir. Görünürde hiç bir şeyi yok ?..."
"Merhaba, yaklaşık bir ay kadar önce sol üst ve alt dipteki dişlerim de önce dişetlerim de sızlama başladı, sonra içten içe ağrıdan çok acı veren rahatsızlık başladı. Diş hekimine gittim muayenede bir şey göremedi, film çekildi, onda da bir şey görünmedi, dişeti hassasiyeti olabilir dedi ve temizledi birkaç güne geçer dedi. ancak geçmedi başka bir diş hekimine gittim o da baktı, panaromik film çekti hiç bir şey yok dedi, sinüzite bağlı olabilir kbb doktoru görsün dedi. Gittim yok öyle bir şey dedi doktor, geniz akıntım falan da olduğu için aile hekiminden rica ederek sinüzt ilacı yazdırdım. çünkü acılı ağrı beynimin içindeydi arık. içinde 3 tane olan 500 mg lık bir antibiyotik, ağrı kesici verdi. Acılı ağrı geçti epeyce hafifledi hatta alt çenemde hiç kalmadı. Ancak üst çenemin en dipteki dişinde üstüne bastıkça ağrı oluyor, diş etlerim (ama sadece o taraf) zonkluyor ve sızlıyor. gidip gidip sonuç alamamaktan psikolojim bozuldu resmen:) Normalde de dişetlerim hassastır bazen böyle biraz sızlar, fırçalayınca falan geçer ama bu kez geçmiyor. Lütfen yardım!..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.