Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Merhabalar, 3 gün önce kanal tedavisi oldum, doktorum antibiyotik ve ağrı kesici verdi, aşırı derecede ağrım var ve uyuyamıyorum. Tekrar doktoruma gittim, film çektirdik ve normal olduğunu söyledi, yalnız şimdi de damağımda şişlik oluştu ve ağrım hiç azalmadan devam ediyor, eğer ağrı kesici almazsam duramıyorum, günde 4 tane ağrı kesici alıyorum neredeyse, sizce bu olanlar normal mi, şişlik neden olabilir? ..."
"Yaklasik 20-25 gun once sicak ve soguk ortamda kaldim. Sabah uyandigimda bas agrisi vardi. Saat ilerledikce ensemden basima bir zonklama ortaya cikmaya basladi. Ayaga kalkinca siddetleniyor yatinca geciyordu. 3 gun serum verdi doktorum agri kesici bulunan. Ardindan boyun kireclenmesi ve sinuzit dedi. Tomografide soyledigine gore sinuzit disinda bir sey yoktu fakat sinuzit kaynakli kistler olusmus burnumun kenarinda ve genzimde. Ense zonklamalarim azaldi ama gecmiyor. Baska bir kbb uzmanina gittim 4 gun once antibiyotik verdi. Dedigim gibi azaliyor ama tamamen gecmiyor asla. Doktorlarla temas halindeyim ama ayni zamanda psikolojik olarak cok etkileniyorum. Lustrale baslatilmak zorunda kaldim. Yardimci olursaniz sevinirim. ..."
Merhabalar bugün sabah macrol 500 mg antibiyotik hapını içtim ve daha sonra hastane ye gidip b12 dodex iğnesi oldum. Eve gelince üzerimde halsizlik var ve ellerim titriyor. Kendimi kötü hissediyorum. Ne yapmam lazım teşekkürler.
"Merhaba yaklaşık 1 haftadan fazla bir süre önce üst çenemde yer alan 2 birinci azı dişlerimi de çektirdim tel tedavisinden dolayı, hiçbir sıkıntı olmadı, dişlerimi düzenli olarak fırça ve gargarayla temizliyorum ancak arada yemek artıkları giriyor ve tamamen çıkardığım dan emin olamıyorum, sizce bu bir sorun oluşturur mu? Boşluk kapanırken onlarda atılır mı diş eti tarafından? son olarak da bunun için dişçiye gitmek gerekli midir? Şimdiden teşekkür ederim...."
"Merhaba,iyi günler. Ortodonti tedavisine başladım bir ay önce. Üst çenem çok dar olduğu için 4 numaralı 2 dişim de çekilmişti ayrıca gene üst çenem çok öndeydi ve ön dişlerim de fırlak bir şekilde durmakta. Doktorum da çekilen dişlerdeki boşluklardan faydalanarak dişlerimi geriye toplayacağını söyledi böylece oluşan fırlaklık da en aza inecekmiş ancak birkaç gün önce tellerim takıldı ve sorun su ki birkaç ay sonra altada tel takacağını söyledi. Lastik kullanımı için gerekliymiş. Bu lastikler alt çenemi ileriye alır mı? Şahsen daha önce damaklık kullanmıştım ve çenemin ileri gelmesinden dolayı oluşan profili hiç sevmemiştim ve gene aynısının olmasından korkuyorum.Lastiklerin çeneyi ileriye alma kuvveti var mıdır? bir de lastik kullanımı için alt çenemin hepsini telle kaplamak şart mi çünkü alt çenemde hiçbir sıkıntı yok...."
"Oğlum 6 yaşında bir aydır uyuduktan 1:30 saat sonra uyanıp şiddetli koşturuyor birinci sınıfa gidiyor dersleri gayet başarılı ne yapmamız gerekiyor yardım edin ne olursunuz nereye baş vurmam gerekiyor...."
"Oğlum 6 yaşında geceleri uyuduktan yaklaşık bir buçuk saat sonra uyanıp çığlık atarak ağlayarak uyanıyor odadan odaya koşturuyor sakinleştirmeye çalışsakta asla sakinleşmiyor bir iki dakika sürüyor sonra hiçbir şey olmamış gibi yatıp uyuyor ve ertesi sabah sorduğumuzda hiçbir şey hatırlamıyor nedir bu Allah aşkına bana çıkış yolu gösterin neden olur nasıl geçer nereye baş vurmam gerekir bir aydır böyle anne baba olarak bittik biz artık...."
"Sayın Hocam,
Eşim 1966 doğumlu 2 çocuk annesi.Daha önce troid hastalığı da vardı ilaçla tedavi oldu.1,5 yıl önce başdönmesinden dolayı uzman doktor Vesoserc verdi,1 kutu hap ile geçti.1 ay önce yine kalktığında başdönmesi oluyordu(sol kulak).Aynı uzman yine aynı ilacı verdi ancak 3 kutu kullanmasına rağmen geçmedi(Son bir haftada kalkarken değil de sırtüstü yattığında sola dönerken veya gözünü yukarı kaldırdığında oluyor.
Yardım ve görüşlerinizi bekler saygılar sunarım. ..."
" saygılar, 53 yaşında bir bayım,11 ay önce göbeğimden kasığıma kadar aort'a bir suni damar takıldı .bu günlere kadar iyiydim ancak önceki gibi bel agrısı başladı, 2. bir sunii damarın tekrar aynı bölgeye takılması tıbben mümkünmü? Yoksa ölümlerden ölümmü beğenmeliyim,lütfen yardım edermisiniz. 11 ayda bu suni damar tıkanabilirmi? Selamlar..."
"Merhaba ben 5 saat önce dolgu yaptırdım fakat üstüne basınca ağrıyor normalde ağrımıyor sadece üstüne basınca ağrıyor bu normal bir şey mi yoksa dolgudan kaynaklanan bir şey mi...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.