"Çerkez köyde kalp krizi sonucu (iki defa kalbi durmuş) amcam 3-4 hafta yoğunbakımda kaldı. Evde iyileşmesini bekliyoruz fakat 4-5 ay geçti hareket edemiyor, bilinci kapalı, konuşamıyor. Acı çektiğini sadece ağlayarak anlatabiliyor, çok çaresiziz......"

0 Cevap

0 Yorum