Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
" 10 aylık kızımda 5 günlük yüksek ateşten sonra döküntüler şeklinde ortaya çıktı , 2 gündür ateşi normal seviyede hastanede bir gün kalıp serum verildi .yanlız hiç bir şey yemiyor ve uykudan gözünü açamıyor. kızımız çok halsiz düştü , şu an 7. günündeyiz bundan sonra neler yapabiliriz...."
"İyi günler.Benim saçlarımın içinde aşırı derecede sivilce var yan yana 8-9 tane sivilceler şeklinde belki de 200 tane sivilce var.Bu sivilceler inanılmaz acı veriyor.Kafamı yastığımı koyamıyorum.bu hastalıktan 6 yıldır çekiyorum.Bazı ilaçlar kullandım fakat bıraktıktan 3 gün sonra tekrar kafamın her yerini sarıyor.Şuan denen ağır ilacı kullanıyorum fakat kafamdaki sivilceler bir türlü geçmiyor ve inanılmaz acı veriyor ve ateşim yükseliyor.Bana lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler...."
"Bir buçuk aylık bebeğimin üç gündür dışkısı siyah renkte ve cıvık. Gaita tahlilinde renk: yeşil,kıvam:sulu, kan ve müküs yok, lökosit:1-2, eritrosit:1-2, gizli kan aranması ise pozitif çıktı. doktorumuz durumun bakteriden kaynaklandığını, bebeğin mikrop kaptığını söyledi. Debridat, zantac ve flagyl verdi kullanmamız için. Ufak bir ihtimalle bağırsak kanaması olabileceğini ama bebeğin görüntüsünün sağlıklı olması dolayısıyla buna fazla bir ihtimal vermediğini söyledi. Bakterinin göğüsten geçmş olabileceğini düşünüp beni genel cerrahiye yönlendirdi. yapılan muayenede göğüs uçlarında mantar oluştuğu görüldü ve genel cerrah da bebeğin emerken kan yutması sonucu dışkısının siyah olabileceğini söyledi. Mantar için trivazol krem ve fito verdi.Onları kullanacağım. Bu ilaçların anne sütüne geçebileceği yazıyor bebeğe bir zararı var mıdır? Bebeğin dışkısının tamamen siyah olması konusunda sizin yorumunuz nedir ve ne yapmamızı önerirsiniz?..."
"Merhabalar ben 14 haftalık hamileyim idrarımda kan çıktı fakat kulturumde bi sıkıntı yok doktorum sadece bol su icmemi söyledi fakat kan hala devam ediyor çünkü farkediliyo ilerde bebeğim ve benim için bi sıkıntı olurmu..."
"b12 iğnesi kullanıyorum hergun 5 adet vuruldum sonra hafta da bir 5 adet sonra ayda 1 her ay 1 kez 5. aya geldim hala dusuk ayın 27sinden 27 sine vuruluyorum .. ayın 10unda kan testi yaptırdım 185 cıktı aralık 200-900 arası .. yukselmiyor ...."
Ben 22 sene boyunca hiç kızla ilişkiye girmedim yeni girdik bir kızla bende 5 veya 7 dakikada boşaldım ikinci kez birlikte olduğumuzda 7 veya 9 dakika sürdü bende erken boşalma olabilir mi ? ve tedavisi var mı?
"Hocam iyi günler 2012 Ocak 15 de büyük tuvaletimi yaparken tuvalet bittikten sonra damlama seklinde kan geldi çok büyük panik yaptım ama tabi utandığımdan kimseye söylemedim ve hiçbir yere başvurmadım sonra 8 ve 11 Şubatta tekrarladı ve ben sıkıntıdan iyice panik yaptım herhalde o kadar kafama takmışım ki gece kalp çarpıntısından yataktan fırladığım günler oldu doktora gittim ama gene derdimi anlatamadım doktorda şikâyetlerimin bazılarını anlattığım için sadece tüm batım ultrason gaita testi kan tahlilleri ve birde endoskopi yaptırdı ultrason kan ve gaitada bir şey çıkmadı endoskopide gevsek kos reflü tanısı koydular Lansor ve Rennie Dou verdiler ve hala kullanıyorum bu ilaçlardan mı bilmem ama ben eskiden tuvalete haftada iki veya üç kez çıkarken şimdi her sabah ishal gibi ama ishal değilim aşırı gaz oluyor tuvalete çıkmazsam midem bulanıyor sonra bu olay tekrarlamadı 2013 Kasım ayına kadar kasım ayında iki gün üst üste olunca ben üniversite hastanesinde genel cerraha gittim burada iki tane çatlağım olduğunu biri eski biri yeni birde hafif bir basurum olduğunu söylediler ilaç fitil krem verdiler daha sonra 4/5 ay böyle gitti gene tekrarladı gene aynı hastaneye gittiğimde basurdan dolayı olduğunu söylediler üç ay Doxium tablet kullandım ve gene arada bir tekrarlıyor özellikle ishal olduğum zamanlar ishalden sonra damla seklinde tekrarlıyor bugün gene tekrarladı ama tuvaletteyken bir ağrı ve hafif yanma oluyor kanama bittikten sonra 5-10 dakika sonra hiç bir şey olmamış gibi bazen de karın boşluğumun solunda bir yanma oluyor internette baktığımda kolon kanseri gibi şeyler yazıyor eğer böyle olsaydı iki senede kendini belli eder miydi düşüncenizi merak ediyorum kolonoskopi yaptırmaya çekiniyorum ilginize teşekkür ederim iyi çalışmalar...."
"Dişlerini bu günlerde çok sıktığını fark ettim, aynı zamanda dilimde uyuşma dilin geri kıvrılması ve yüz kaslarımda sanki çekilme hissi var bu durumla ilgili hangi bölüme başvurmalıyım...."
"Merhabalar . Uzun Zaman'dan beri sağ testisimde biri bezelye yakın büyüklüğünde biri küçük 2 tane kitle vardı. Bu kitle aradaki değişik bir bağ işe sağ testisime bağlı. 2 ayda 3 ayda bir ağrı yapıyordu. En ufak bir değmede acıyordu mesela . Geçenlerde arkadasım eliyle testisime yavaş ca vurdu . Yarısı sabah uyandığımda yine ağrı vardı ve 2 tane olan bu kitle 3 e çıktı . Bir diğer gün Bi tane daha çıktığını farkettim. Ailemde annem önceden karaciğer kanseriydi kanseri yendi. Dedem bagırsak kanseriydi kanseri yendi. Bende kanser olmak tan korkuyorum. Ya kanser sen diye doktora da gidemiyorum. Yalnız uykudayken rüyalandıgımda ve döl çıkısı oldugunda elimle istemsizce döl çıkışını engellediğin oldu Bi kaç kere . İnternette okudugum Bi bilgilde döl çıkısı olmadıgında testis üzerindeki bez sıkışıp bu kitleyi oluşturabiliyor mus. Acaba ben ne yapmalıyım. Çok korkuyorum. Kansere yakalandım diye çok korkuyorum yardım edin ..."
"Merhabalar. Testisimde değişik Bi bağla bağlı yuvarlak Biri büyük biri küçük iki kitle vardı. 2 gün önce arkadaşım testisime yavaşça vurdu. Yarısı sabah uyandığımda epey Bi ağrı vardı. 2 gün sürdü Ve Bi tane daha kitle oluştu . Ve Bi gün sonra baktığımda Bi tane daha oluştuğunu farkettim . Şu an da 1 tanesi bezelye den biraz küçük Bi tanesi ondan da küçük iki tanesi de epey Bi küçük olmak üzere sol testisimde 4 tane kitle var . Ailemde annem karaciğer dedem de bağırsak kanseri ne yakalanmıştı ama ikisi de kanseri yendi. Kanser olursa diye korkuma doktora gidemiyorum. Hiç de gitmedim. Önceden iki taneykende gitmiodum. Hatta bu ağrı ayda ya da iki ayda Bi oluyor. İnternette bir yorum okudum . Döl çıkışı olmayınca adını bilmediğim Bi bez sıkışınca da oluyor mus. Ondan da şüpheleniyorum. Çünkü uykumda rüyalandıgımda farketmeden elimle döl çıkısını engellediğin oldu 4 5 defa . İstemsiz ve uyku anında oluyo ve uyandığımda böyle bişey yaptığımı farkediyorum. Kanser diye çok korkuyorum ne yapmalıyım lütfen lütfen yardım edin..."
"Merhabalar ,siteyi caresız bı sekılde nette cozum ararken buldum.ıyılesecek hastanın ayagına doktor gelirmıs deyımı benım ıcın gerçek oldu umarım 🙏🏻iki aylık bebeğım p,tesi gunun den beri ishal .memorıal hastanesınde belırlı tahlıl ve ultrason sonunca doktorumuz rota virüsü tespit etti. 2 gun ates devam etti (38.4 c) aptamil Hn-25 ıshal durana kadar verin dedi ve maflor damla 5 gün boyunca verın dedı .başka da ilaç vermedi ve hala çocuğumun ıshali devam ediyor çok çaresizim napıcam bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz😞😞😞..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.