Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"Sayın doktorum, çekilen beyin mr'ında sağ frontal ve frontoparietal bölgede subkortikal ak madde içerisinde milimetrik boyutta t2 ağırlıklı ve flair sekansta hiperintens görünümünde birkaç adet nonspesifik sinyal alımı mevcuttur, tarif edilen sinyal alanlarının takip ve incelemelerde göz önünde bulundurulması gereklidir yazıyor. Sizin de yorumlarınızı almak isterim. Şimdiden teşekkür ederim. ..."
"6 yaşında kızım ilk yattığı 2-3 saat çok güzel uyuyor, sonra uyanıyor kendini sallayarak uyumaya çalışıyor, bazen "ııı ııı ıı" diye sesler de çıkarıyor, uyardığım zaman yapmıyor, birkaç dakika sonra yeniden sürekli üstünü açıyor, oda ısısı üstünü açacak kadar çok değil, dikkat ediyorum, zaten prematüre doğmuştu, doğduğundan beri dikkatliyim, ilk 3 ay sallamadım ben, doktorların öğrettiği gibi baktım fakat ilk göz ameliyatını o zaman olmuştu, o zaman hemşireler sallamaya başladı ve teyzemler, çok çabuk alıştı. Soruma gelince, bu ne zaman geçer ya da kendiliğinden geçer mi, bir uzmana başvurmalı mıyım? Önceden öğrenilmiş birşey midir yoksa bir uyku apnesi sorunu olabilir mi? Not olarak küvezde ve çıkınca hiç apne geçirmedi. ..."
hocam iyi aksamlar 16 yaşındayım kuyruk sokumum da küçük siyah bir delik var kanlı akıntı geliyor araştırdım kıl dönmesi olabileceği söylendi sizce bu sorun nedir tedavisi nasıl olur ilerle durumu nedir?
"Servikal mr sonucum aşağıdadır, el küçük parmaklarımda uyuşma ve sol kolumda ağrılar olmaktadır acil cerrahi müdahale gerekli midir? İlginize teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim. Mr raporu, servikal lordoz konfigürasyonu düzleşmiştir, servikal intervertebral eklem aralıkları, servikal ve dorsal Vertebra korpus yükseklikleri ve kortikomedüller sinyal intensite dağılımları doğaldır, servikal intervertebral disklerin yükseklikleri ve sinyal intensiteleri korunmuş olup arka konturlarında spinal kanal yönünde anlamlı bir taşma saptanmamıştır. C6-7 seviyesinde öne angulasyon dikkati çekmiştir. C6-7 seviyesinde spinal kordu indente eden geniş tabanlı santral protrüzyon izlenmiştir. Kranioservikal bileşke anomalisi saptanmamıştır. Servikal faset eklemler, paravertebral kas yumuşak doku oluşumları doğaldır...."
"Merhabalar. 16 yaşındayım. Bir akşam mastürbasyon yapıyordum ve şu "boşalma anında başını sıkmak" olayını denemek istedim. Tam boşalma anı gelince başını sıkmak istedim ama farketmeden penisin kendisini sıktım ve boşalma hissim geldiği gibi gitti. Sonra bir anda söndü ve ne yaptıysam geri ereksiyon olmadı. Gece tekrar yatmadan mastürasyon yaptım normal boşaldım bi sıkıntı olmadı. Fakat 2 sabahtır ereksiyon olmadan uyanıyorum. Ayrıca normalde olan sertliğe de ulaşamadım hiç. Bunu gerçekten sıkıntı ettim kendime. Bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler...."
"4 yaşında oğluma katarakt teşhisi konuldu ancak göz merceğinin arkasında iltihaplanma söz konusu ama ameliyata girip gözü açmadan bir şey söyleyemem dedi doktorumuz. Bu tedirgin edici bir durum katarakt arka yüzeyle iltihaplanma yapar mı yoksa başka bir sebebi olabilir mi ???..."
"Merhaba, oğlum ayın 15'inde 9 ayını dolduracak, yaz geldi, sivrisinek ve sinekler de geldi, oğlumu bunlardan nasıl koruyabilirim? Bir de oğlum üst dişini çıkarıyor, biraz huysuzluğu var, hafta sonu denize gitsek bir sakıncası olur mu?..."
"Sayın doktor, annemin mammografi sonuçları aşağıdaki gibidir: sol meme üst dış kadranda ve periareolar bölgede asimetrik yoğunluk artışı ( sklerotik doku? ) izlenmektedir. Meme USG önerilir. Sol meme dokusu tip c patern ile uymludur. Malignite açısından şüpheli mikrokalsifikasyon kümesi, yapısal distorsiyon ya da fokal lezyon izlenmedi Meme Paterni: -büyük oranda lipomatö -seyrek fibroglandüler doku -heterojen dens; sensitiviteyi düşürebilir -belirgin dens; sensitivite düşük
bu sonuçlar hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.
not: annem 50 yaşında menopoz döneminde, bu yazdıklarım sol meme sonuçları, sağ meme sonuçlarıda aynıdır. ..."
"Bir yakınımda akciğerde su toplanması vardı, sol kolunda aşırı ağrı ve nefes darlığı şikayeti vardı, küçük bir ameliyat ile suyu bir tüp vasıtası ile boşalttılar, antibiyotik tedavisinden sonra başka ilaç kullanmadı, size sorum bu rahatsızlığın sebebi nedir? Hastanede 3 gün kaldı ve taburcu edildi, tekrarlar mı? Son günlerde yine kolunda ağrı oluyor bazen, ciddi bir rahatsızlık mıdır, ne yapılması gerekir?..."
"Psikiyatri hekimimin yaptığı hemogram ve hormon tahlili sonucu, sadece tsh değeri 8,26 olarak yüksek çıktı. Hemen ertesi gün tekrar yaptığım tsh tahlil sonucu 4,68 çıktı, o doktor usg çekmediği için içim rahatlamadı. Başka doktora gittim, troid sintigrafisi+uptake çalışması +korelatif usg yaptırdı, rapor şu şekilde:
Hastaya tiroid usg yapılmasını takiben; 3mCİ radyofarmasötiğin I.V. verilişinden 15 dakika sonra anterior imaj alınmıştır, bu imajın değerlendirilmesinde: Tiroid bezi her iki lobu normalden hafif derecede büyüktür, bezin kenar yapıları düzenli olup radyonüklid dağılımı nonhomojen olarak izlenmiştir, sağ lop üst polde mevcut nodül hipoaktif karakterde izlenmiştir. Sintigrafi çekim ile birlikte eş zamanlı olarak Tc99m-Perteknetat ile uptake çalışmasıda yapılmıştır. Bu çalışmaya göre tiroid bezinin her iki lobunun uptake i normal olarak ölçülmüştür. Uptake: %1,87 (normal: %0,50-3,50) Sonuç: - nodüler guatr. Bu sonuca göre doktor bana Euthyrox 50 mg. verdi, ömür boyu kullanacaksın dedi, şimdi hatalığım nedir? Neye yol açar, tehlikeli bir durum mudur, ne yapmam gerekiyor?Yardımınız için şimdiden teşekkürler...."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.