Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
Hamileliğimin 12. haftasındayım karnımda 5 cm boyunda bir kızarıklık var kaşıntı batma var bu bölgede dokunduğunda ağrı oluyor ne yapabilirim bebeğime zarar verir mi yardımcı olabilir misiniz?
"Bir hafta önce gömülü yirmilik dişim cerrahi müdahale ile alındı. 2 sene kadar önce de yaptırmıştım bu işlemi. Bugün ise dikişlerimi aldırmaya gittiğimde ağzımı tam anlamıyla açamadığımı yani diş çekiminden önceki gibi açamadığımı fark ettik hekimimle. Hekimim geçici veya kalıcı olabilir gibisinden şeyler söyledi ama ben tatmin olmadım. Şu an ağzımı tam anlamıyla açamıyorum ve tedirginim. Aydınlatırsanız çok memnun olurum. Teşekkürler...."
"hocam benim adetim 2 gün gecikti bugün kan testi yaptırdım beta hcg 0.1 cıktı. bundan 2 hafta önce sırf birliktelik oldu diye meraktan çok erken olduğunu bile bile yine yaptırmıştım o zaman 2.00 çıkmıstı .böyle düşüş olabilir mi? ayrıca benim adetim bu zamana kadar hep normal döngüde oldu hiç gecikmedi.bugün kan alan biyokimya uzmanı 1 günlük bebek olsa da kanda çıkar dedi doğrumudur?..."
"hocam benim adetim 2 gün gecikti bugün kan testi yaptırdım beta hcg 0.1 cıktı. bundan 2 hafta önce sırf birliktelik oldu diye meraktan çok erken olduğunu bile bile yine yaptırmıştım o zaman 2.00 çıkmıştı .böyle düşüş olabilir mi? ayrıca benim adetim bu zamana kadar hep normal döngüde oldu hiç gecikmedi.bugün kan alan biyokimya uzmanı 1 günlük bebek olsa da kanda çıkar dedi doğru mu..."
"İyi günler. 14 yaşında kızımın yüzündeki sivilceleri ile soruları var. Onu çok rahatsız ediyor. Tedavi seçeneklerimizde kesin iyileştirmiyor. Bu durum onun öz güvenini zedeliyor. Kızıma nasıl davranmalıyım. Bu durumu onun için önemsiz bir hale nasıl getirebilirm. İlginize şimdiden tşk. Ederim...."
"Hocam ben 1 yıldır microgynon adındaki oral kontraseptif ilaçını kullanıyordum. Yüzümde kahverengi lekeler oluşmaya başladı. İlacı bugün kestim. Hocam yüzümde oluşan kahverengi lekeler ilaçı bıraktıktan sonra kendiliğinden geçermi. Yoksa kahverengi lekelerin geçmesi için ilaç kullanmammı lazım. Yada bu lekeler kalıcımıdır...."
"Merhaba hocam, benim sorunum, hızlı kalp atımı ve buna bağlı evham. Hocam ben esnafım, buna bağlı olarak gün içinde stresli anlarım olabiliyor, nabzım bazen 90-95'lere kadar çıkıyor, birkaç kez kardiyoloğa gittim, tüm tetkikler efor testleri her şey yapıldı, sonuçlarım temiz çıktı, yalnız en son gittiğim doktorum bana ısrarla Saneloc 50 mg. önerdi, haliyle ben de evhamlı olduğum için bu ilaç konusunda sizin de fikrinizi almak istedim. Saygılar...."
"Merhaba, Dikkat bozukluğu ile ilgili piyasada bulunma durumlarına göre Ritalin veya Concerta kullanıyorum. Kullandığım dozlar yüksek olmasa bile uykusuzluk, sinirlilik ve anksiyete gibi yan etkiler beni çok fazla etkiliyor ve zorluyor. İnternette tesadüfen yurt dışında üretilen Memorin isimli homeopatik bir ilaç ile karşılaştım. Denemek istiyorum fakat içinde yer alan maddelerin herhangi bir zararı olup olmayacağından emin olamıyorum. İlacın linki altta yer almakta. Söz konusu ilacı denemenin riskli olup olmayacağına dair bir uzmandan fikir edinmek bana çok yardımcı olacaktır. Teşekkürlerimle...."
Cipralex'i kullanmayı bırakıp Cymbalta kullanmaya başlarken ara vermek ya da başka bir yöntemle mi geçiş yapmak gerekir? Yoksa direk Cymbalta kullanmaya başlanabilir mi? ..."
"Merhabalar, yaklaşık 3 ay önce 8-9 yıllık dolgumu yeniledim.Dolgum sinirlere çok yakın ve derin bir dolgu. Son 4 gündür inanılmaz bir ağrı hissediyorum, dolgulu dişim sol alt tarafta ama ağrıyan dişlerim genelde sol üsttü, bugün dolgulu dişimde de ağrı oldu, son 2 gündür sıcak bir şey içtiğimde çok rahatsız oluyorum, soğukta bir problem yaşamıyorum.Ağrıyan dişlerim içme suyuyla temas ettiğinde rahatlıyor. 2 tane doktora gittim, elimde 3 ay önce çekilmiş çene röntgenimle birlikte, ikisi de çürük olmadığını, ağrının derin dolgulu dişim yüzünden olabileceğini söylediler ve kanal tedavisi önerdiler. Hatta birtanesi kbb uzmanına görünmemi tavsiye etti sinüzit varsa ağrı yapabilir dedi, kbb uzmanına görüldüm bir problemim yok. 20 ilk dişlerimin de hepsi çıktı.Sorum şu, bu dişimde çürük yok ve ben sağlam dişime kanal tedavisi yaptırmak istemiyorum, şuan ağrı kesici ve karanfil yağı kullanıyorum, bu şekilde devam edersem bir süre sonra şikayetlerim azalır mı? Yoksa kanal tedavisi tek çözüm mü? Kanal tedavisini ertelersem bir sıkıntı yaşar mıyım? Şimdiden teşekkür ederim, iyi çalışmalar......"
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.