Web sitemizde kullanıcı deneyimini artıran Çerezler (Cookie) kullanılmaktadır. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmektesiniz.
"02eylül2009 doğumlu kızım bu aralar kakasını yaparken kabız olmuş yetişkin bir insan gibi zorlanarak ve ıkınarak yapıyor hatta kaka yaparken ben iki ayağından tutarak tuvelet pozisyonunu aldırıyorum böylelikle daha kolay yapıyor bu durum bebeğim in sindirim problemi olduğunumu gösterir, tavsiyeniz nedir? teşekkürle...."
"Sevgilimle ilişkiye girdikten sonra ertesi gün hapı kullandı, ertesi gün hapının etkili olup olmayacağını nerden anlarız, hangi belirtileri vardır?..."
"Merhabalar, sevgilim adet iken 3. ve 4. günlerde ilişkye girdik ve sevgilimin adet kanaması durdu ve adet normal süresinden (6 gün) az sürmüş oldu ve hiçbir şekilde vajinanın içine boşalmadım. Acaba adet kanamasının durmasının nedeni nedir? Adet bittikten sonra da hemen her gün ilişkiye girdik (7-8 gün), bu sürenin sonunda 2 adet Norlevo hapı içti ve aradan 10 gün geçti, içine boşalma olmadı. Acaba hamile kalma olasılığı var mıdır? Lütfen yardımcı olun, endişeliyiz.(Ayın 15 ile 17 arası normal adet zamanı)..."
"Merhabalar. Ben Sedat. 18 yaşındayım ve üniversite 1. sınıf öğrencisiyim. Bir iş veya eylem gerçekleştirirken ciddi anlamda odaklanma, dikkat ve unutkanlık problemi yaşıyorum. Mesela bir matematik (kitap okuma, formül ezberleme, isimler,herhangi bir konu vb.) sorusu çözerken soruyu en az 2-3 kez okuyorum ne demek istediğini benden ne yapmamı istediğini anlamakta problem yaşıyorum. Matematik genelde formül üzerine kurulu olduğu için 2 dk önce baktığım formülü soruyu çözerken unutuyorum . Daha sonra mesela farklı bir soruya geçiyorum. Soru bir önceki çözdüğüm soruyla aynı sadece rakamlar farklı. Ama bu soruyu çözerken de aynı problemleri yaşıyorum. Bu da dikkat eksikliği oluyor sanırım. Bu olaylar çok olumsuz etkiliyor gündelik hayatımı. Mesela Kitap okumayı seven birisiydim. Ama okuduğum kitapların bazılarının konusunu, bazılarının olayını bazılarının yazarlarını unuttum. Buda beni kitap okumaktan soğuttu. Gündelik hayatımla ilgili bunun gibi oldukça fazla örnekler verebilirim. Ne yapmam gerektiğini ve bu problemimin nasıl üstesinden geleceğimi bilmiyorum. Yardım ederseniz çok sevinirim...."
"İyi günler ben 52 günden belli adet görmüyorum bunun için doktora gittim kan tahlili istedi onu yaptırdım doktor sonuçlara baktı ve gebelik olada bilir olmaya da bilir dedi yüksek dedi vargibi dedi yeni olmuş dedi 3 gün bekle test yap birşey çıkmazsa ilaçları kullan adetliyken gel dedi eve geldim 2 gün sonra ilk başta kahverengi gibi akıntı geldisobradan sonraya pembe oldu biraz daha bekledikten sonra pembe pembe pıhtılaşmış kan gibi birşey geldi sonra bitti bu ne anlama gelir ve ne yapmam lazım ..."
Ben 20 yaşındayım şans eseri bir gün tansiyonumu ölçtüğümde tansiyonumun 15 e 12 olduğunu gördüm ve 10 gündür düzenle tansiyon olçümü 110 nabzım kalbimde de sıkışma var bas arisi mide bulantı ve bas dönmesi şikâyetim var sebebi ne olabilir?
Son 2 aydır özellikle sol bileğimde daha fazla olmakla birlikte her iki ayak bileğimde şişme meydana gelmekte. Oturarak çalışmaktayım bu nedenle fazla önemsememiştim. fakat izin günlerinde hareket halinde olmama rağmen aynı durum devam etmekte. Hangi bölüme gitmeliyim ve hangi hastalıkların belirtisidir. Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler...."
"Lomber lordoz hafif düzleşmiştir. L5-S1 seviyesinde epidural yağ planını silen tekal saka bası oluşturan özellikle sağ nöral foramen ve leteral resesi daraltan inferşior doğru hafif migrasyon gösteren geniş tabanlı sağ apramedian extrude disk herniasyon mevcuttur, bu seviyede diskte dejenarasyona sekonder yükseklik ve intensite kaybı özellikle L5 vertebra süperior end platesinde fokal tip 2 dejenerasyonu dikkati çekmiştir ayrıca L5 vertebra S1 vertebraya göre hafif posteriorda yer almakta olup spondiloslitesiz izlenimi vermektedir. Aksiyel serilerde çalışılan diğer interver tebral disklerde disk patalojisi ile uyumlu görünüm saptanmamıştır. Spinal kanal ön arka çapları diğer nöral foramenler vertebra korpus ve faset eklemler normal sınırlardadır. İzlenebilen spinal kord volüm ve intensitesi normaldir. Konus medülaris normal seviyede sonlanmaktadır. Çevre yumuşak dokular normal sınırlardadır.
Bu dün çekilmiş olan emar raporumdur, bu rapora göre tedavi tavsiyeniz nedir? Şimdiden teşekkürler...."
"benim Bild :0.9 çıktı BilT:1.8 çıktı acaba bu sonuç bende herhangi bir soruna yol açar mı, ne yapmam lazım? Diğer sonuçlarım normal çıktı, fakat ben küçükken çok ilaç kullandım acaba onun bir etkisi olur mu? Zatüre ve bronşit olmuştum sürekli grip oluyordum bunuda belirteyim dedim...."
"Merhaba ben anksiyete hastasıyım, antidepresanları bıraktıktan sonra, sağ çene eklemimde yanaktaki kemikte-kulakta şakakta şiddetli bir ağrı oluştu, çene sıkmadan kaynaklanıyor olabilirmiş. Stablon kullanıyordum ama bıraktım şimdi paxil verildi 20 mg. ne yapmalıyım, başlamalımıyım tekrar sizce...."
"46 yaşında bayan hasta mammografi ve meme ultrasonu sonucunda meme başı altında saat beş hizasında 2.5 cm büyüklüğünde duktal karsinom şikayeti olan hasta.sorum şu olacak öncelikle kemoterapi mi uygulanır kitleyi kucultmek için yoksa mastektomi mi yapılır?..."
DoktorumOnline.NET ile alanında uzman doktorlarımıza yaşadığınız sağlık problemi ile ilgili soru sorabilir, isterseniz de
doktorlarımız ile muayene için iletişim kurabilirsiniz. DoktorumOnline.NET size sizin en uygun doktora, en hızlı şekilde ulaşmanızı sağlar.