"Kolay gelsin hocam 36+2de erken doğumla oğlumu dünyaya getirdim su an 3 13 günlük 1 buçuk aylık olduğundan bu yana kakasını kendiliğinden yapamıyor onun öncesinde gayet güzel yapıyordu. Doktor gliserinli fitil, tribudat surup, motilium şurup verdi ama yine kendisi yapamıyor en fazla 5 gün bekledik. Kan sayımları yapıldı tiroitlerine falan bakıldı Usg röntgen çekildi herhangi bir sorun yok dendi uyarmayınca kendisi yapmıyor. Acaba ne önerirsiniz Duphalac şurup kullanmalı mıyım?..."

2 Cevap

0 Yorum