Hormon ve smear testi

03.01.2013

Sayın hocalarım,
Tekrar gebe kalmak istiyorum. Size hormon testimin ve smear testimin sonuçlarını yazıyorum. Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.

Hormon Testi Sonucu: FSH: 8.33 m I U / ml
Foliküler :2 -10
Midsiklus pik :8,5 -30
Luteal :2 -13
Menapoz :20 -140
Hamile :< 0.3

Smear Sonucu:
YORUM: MALİGNİTE VE ATİPİ YOKTUR.
EK NOT VE DÜŞÜNCELER: SİTOMORFOLOJİK BULGULAR "KRONİK SERVİSİT" İLE UYUMLUDUR.)

Yorumlar ve Deneyimler
Henüz hiçbir yorum yapılmadı.
Eğer yukardaki soruyla ilgili daha önce bir deneyim yaşadı iseniz ve ya bir yorumunuz varsa burdan paylaşabilirsiniz.

İlginizi Çekebilecek Diğer Sorular